Kan jeg indsætte 16 GB RAM i MacBook Pro i begyndelsen af ​​2011?

MacBook Pro 13 'Unibody begyndelsen af ​​2011

Tidlig 2011-model, A1278 / 2,3 GHz i5 eller 2,7 GHz i7-processor.



Rep: 295



Sendt: 26-06-2012



Apple siger, at jeg kan opgradere min RAM fra 4 GB til 8 GB (2x4 GB RAM). Er det muligt at installere 2x8GB DDR3 SoDIMM 1333MHz-kort på min Mac?



Jeg gik videre og installerede 16 GB RAM-ram i min Macbook. Det fungerer fint bortset fra når jeg prøver at køre Windows 7 Pro i bootcamp. Det kommer til login-skærmen, så stopper det. nogle gange kommer det bare til en hvid skærm. Jeg tror, ​​at win pro7 kan håndtere 192 GB REM, så hvad er problemet? Kan det være hukommelsesmodellen? Jeg købte Crucial DDR3 16GB 1333MHz SODIMM til Mac.

Tak!

Kommentarer:



Jeg er ked af at grave gamle indlæg op, men jeg ønsker at opgradere min mbp til 16 gb og vil vide, om al ram'en bliver genkendt.

Jeg har søgt på internettet til det ammoumt jeg er i stand til og kan finde et klart svar overalt.

Tak

31/12/2013 ved Tekone

Hej gutter, jeg har en tidlig 15-tommer Macbook pro 2011, og jeg har opgraderet den til 8 GB RAM (2x4 GB RAM'er). Apple siger '4 GB (to 2 GB SO-DIMM'er) af 1333 MHz DDR3-hukommelse to SO-DIMM-slots understøtter op til 8 GB' fra dette link:

http://support.apple.com/kb/sp620

Er det muligt at opgradere fra 8 til 16 GB?

Jeg ved, at dette indlæg er blevet besvaret og har sagt 'ja, vi kan opgradere til 16 GB', ikke sådan med disse ord, men du får det. Jeg ville bare være sikker.

Tak.

Arjun

04/04/2014 ved Arjun

Arjun - Til fremtidig reference du har sendt et spørgsmål på det sted, hvor kun Svar hører hjemme. Vær venlig brug linket Tilføj kommentar til det relevante svar eller start din O.Q .. Alle 011-modeller kan køre 16 GB RAM, det er det ikke understøttet køb Apple, men det fungerer.

05/04/2014 ved original maskine

Hej, jeg tilføjede 16 koncerter til min tidlige 2011 MacBook Pro og klarede det stadig stigende ydeevne. Det var en snegle, indtil jeg skiftede over rammen.

Jeg er sikker på, at du kan få meget ekstra hastighed med en SSD, men hvorfor bruge pengene, når du kan forbedre hastigheden til en brøkdel af prisen. Hver gang jeg opgraderer operativsystemet, syntes systemet at bremse. Det placerede så meget i høj hukommelse på rammen, at min maskine næsten var ubrugelig. Nu er hastigheden lige, hvor jeg kan lide at være, og jeg har ikke nogen problemer med det hele. Selv det gamle problem med at søge på Wi-Fi hvert femte sekund er virkelig ikke noget problem. Jeg købte hukommelsen på Amazon, og den var billig, og du kan tjekke på YouTube for instruktioner om, hvordan du udskifter den i din maskine.

Min MacBook Pro og min iMac har begge 16 koncerter, og den gamle iMac er en I5 og MacBook Pro er en I7.

Prøv først hukommelsen, den er billig, og beslut derefter, om du vil have en SSD. Du kan muligvis opdage, at SSD ikke er nødvendig.

Held og lykke og glade reparationer

10/11/2015 ved miata90redd

Jeg tilføjede også 16 ram til min tidlige 2011 MacBook Pro og et 500 SSD-drev .. $ 300 for alt .. Helt ny computer .. Meget let at gøre det selv også .. tonsvis af videoer på You Tube .. Stærkt anbefale at gøre begge dele. ..

09/01/2016 ved Klassisk sport

12 svar

Valgt løsning

Rep: 115,8k

Ja.

Hvis dette svar var nyttigt, tak husk at returnere et mærke det accepteret.

Kommentarer:

Bekræftet, i øjeblikket Mac: Mac book pro 15 tommer begyndelsen af ​​2011

4 GB dfr3 1067 MHz 204 pin ja, jeg har for opgraderet til 16 GB RAM i denne MacBook. Selv installeret rammen. Bemærk til brugerne, sørg for at aflade komprimatorerne, inden du prøver dette med en Mac-nulstilling på computeren, og jord dig selv og brug antistatisk beskyttelse for ikke at beskadige computeren. Sørg for, at hukommelsen sidder helt. Tænd computeren og start til din startside, og kontroller hukommelsen for at bekræfte efter installationen ved at gå til denne Mac for at se det nye installerede ramnummer.

12/10/2016 ved John

Ja det gjorde jeg også .. det blev installeret.

01/17/2017 ved Muhammad Farooqi

Jeg har en Mac Book Pro (15 tommer, sidst i 2011), og jeg har installeret 2 8 GB (1600 MHz DDR3) på bundkortet. Jeg har ikke haft nogen fejl, ingen problemer, og jeg kører

(2) 2 TB i systemet til i alt 4 TB (1 på det normale sted til HD, og ​​jeg har fjernet cd-rom'en og erstattet den med en Docking Bay til 2. SSD). Jeg har ikke haft et problem.

hp officejet 4620 udskriver ikke sort blæk

11/16/2019 ved dov

Rep: 7,4 k

Vil det fungere?

Ja.

Er det totalt spild, hvis du stadig har en roterende harddisk?

ABSOLUT!

Få en SSD og derefter RAM. Jeg vil hellere have en SSD og 2 GB RAM end en harddisk og 20 GB RAM. Så længe en computer stadig bruger en harddisk, er den så vidt jeg ved er ødelagt og ulykkelig ubrugelig.

Kommentarer:

Jeg forstår ikke din kommentar. Min MacBook Pro 2011-harddisk er indbygget. Hvordan bruger jeg ikke min harddisk?

05/13/2016 ved euchreyou

Jeg tror, ​​at referencen er, at hvis du stadig bruger en 'pladetype' harddisk (HDD), så er den værdiløs. Men jeg synes, det er en lortforklaring. En SSD-harddisk fungerer meget hurtigere end en HDD-plade-type. Tænk på det som en lommeregner vs en blyant, når du laver matematik. En lommeregner er meget hurtigere, da det hele er digitalt / elektronisk. En blyant, som en standard HDD-plade-type, er meget langsommere (ved sammenligning) med lommeregneren, da den er en 'mekanisk læst' enhed.

06/30/2016 ved Rick Wall

En harddisk er ikke ubrugelig, men det er rigtigt, at en SSD let er den mest effektive opgradering til enhver computer, der endnu ikke har en. I en Macbook kan du stadig opbevare harddisken til langsommere opbevaring i stor skala, hvis du ofrer det optiske drev. Jeg gik med optisk drev + SSD, men jeg løber konstant tør for diskplads, delvis fordi jeg håber for meget bytte, at OS X ikke ser ud til at rydde op. Jeg håber, at den ekstra RAM vil løse det og bringe dette spørgsmål i fuld cirkel.

03/10/2016 ved Martijn Vos

Rep: 73

Jeg har en tidlig 2011 macbook pro 15 '2.0Ghz, og jeg installerede 2 8 GB Corsair-moduler, og den genkender og fungerer.

Men jeg har overhovedet ikke bemærket nogen forbedring i ydeevnen :-(

Jeg tror, ​​at hvis du opgraderer til 8 GB, vil det gøre tricket ..

I et par maskiner vil det bare ikke bruge det hele. Jeg ved det ikke, måske gjorde det, og det har jeg ikke lagt mærke til.

Kommentarer:

At lægge 16 GB RAM i en computer er ikke som at tabe en 600 HK Hemi i en bil ... Det er det mere som at tilføje en trækpakke til en bil, lastbil eller SUV ... hvis du allerede trækker en stor last, hjælper en slæbepakke (f.eks. mere RAM) med at få arbejdet gjort mere effektivt. Giver det mening? Hvis du ikke brugte processorintensive applikationer ( Programmer, der bruges i applikationer til oprettelse af indhold som PhotoShop, Illustrator, Final Cut Pro ) før kontakten, så nej, du vil ikke bemærke en ændring efter. RAM bestemmer, hvor mange applikationer og hvor mange data Mac'en kan holde styr på uden at skulle læse fra eller skrive til lagringsmediet (få adgang til VMEM, der nedsætter en proces). Hastigheden ved e-mail eller web-browsing ... eller afspilning af musik ændres ikke mærkbart efter Maxing RAM. Maskinen kører allerede disse apps så hurtigt et menneske kan opdage, og appen tillader det .. disse anvendelser har simpelthen ikke fordel af at have 16 GB RAM.

10/03/2014 ved original maskine

'Hvis du ikke brugte processorintensive applikationer' fra originalmaskinen

Jeg er ret sikker på, at han mente RAM-intensiv, ikke processor. Selvom de kan være en i det samme, er de ikke nødvendigvis. Åbning af et stort billede i Photoshop kan være RAM-intensivt at køre et komplekst filter kan være processorintensivt. Det kan være nyttigt at have mere RAM, men vil ikke fremskynde en processorintensiv opgave.

02/03/2016 ved maccentric

Så dette er til originalmaskine. Jeg har også en MacBook Pro 2011, og siden El Capitan er det blevet langsommere og langsommere. Jeg bruger normalt ikke apps som Photoshop eller InDesign ... bare Apple Mail, Google Chrome og Pages. Så du siger, at hvis jeg øger RAM, hjælper det ikke computerens stadigt langsommere hastighed?

05/13/2016 ved euchreyou

@euchreyou - Jeg vil fokusere på at gøre noget HD-oprydning først. Dit langsommere system betyder, at drevet bliver fyldt, og filerne er fragmenterede. Kør Diskværktøj fra et eksternt startbart drev, og kør derefter Disk Doctor eller en anden cache- og logrenser. Rens derefter så meget junk du kan. Du vil have mindst 1/4 af dit drev gratis, et mindre drev har brug for mere (1/3). Når du har ledig plads, kør en god defragmenteringsapp som: Kør slægt . Når dit drev er pisket tilbage i form, skal du se en stor forbedring!

05/14/2016 ved Og

Hvad det næste trin angår, vil jeg øge din RAM i betragtning af det faktum, at du laver billedredigering. Mest sandsynligt skyldtes dine drevproblemer, at din brug skabte mange frag'ed-filer, da den ikke havde nok RAM til at holde billedet i RAM. Jeg vil også se på enten at skifte HD ud til en stor SSD (1 eller 2 TB), hvis du har råd til det. eller tænk på en SSHD. Jeg ville ikke hoppe til et dobbeltdrev, medmindre dit system kan understøtte det (der er et problem i nogle modeller)

05/14/2016 ved Og

Rep: 61

Ja det er muligt. Vær kun forsigtig med mærkerne. Ikke alle mærker fungerer perfekt. Jeg havde nogle billige, der fungerede perfekt, og nogle havde slet ikke noget.

Kommentarer:

Hej MIlan. Kan du fortælle de mærker, der fungerede, og de mærker, der ikke fungerede? THX

10/11/2015 ved kontakt

@kontakt Der er mange sæt til denne opgradering, der kan findes på ebay, de kan være dyrere, men de er langt mere tilbøjelige til at arbejde

16/10/2020 ved CNG Master

Rep: 25

min MBP2011 kører meget godt efter installation af 16 GB RAM'er og Samsung SSD 850 EVO 500 GB. Det tager kun 14 sekunder at åbne skærmsiden. Værd at opgradere, og din MBP føles som en nyere computer.

Rep: 35

For alle dine ønsker at opgradere til 16BG RAM ... IKKE!

Hvorfor, ikke fordi maskinen ikke accepterer det, fordi det vil, og hvis du har et godt mærke, fungerer det fint og genkender det, selvom Apple tydeligt har udtalt, at det 8 GB er maks.

De fleste mennesker tror dog, at en langsom computer skyldes hukommelse, hvilket er en faktor, men opgradering til 16gigs spilder kun dine penge, 8GB er masser, medmindre du planlægger at køre 5 virtuelle maskiner på én gang, usandsynligt.

Du vil måske overveje andre faktorer som din grafikhukommelse, hvor du kan opgradere, fordi den er i chipset og harddiskhastighed. Engang er din grafiske hukommelse overbelastet, og det ser ud til, at det kun er 256 MB sammenlignet med 2,2 GHz MacBook Pro (MC723LL / A) i begyndelsen af ​​2011-versionen, der har 1 GB grafikhukommelse. Så harddisk, det kan blive bombarderet med så mange data om musikfiler og videofiler, at det ikke engang kan finde det, du leder efter i tide.

Overvej disse, før du bruger spildte penge på Memory Upgrade. Du vil virkelig ikke se en helt anden ting, der går til 16 GB RAM-hukommelse.

Kommentarer:

Brian, jeg er enig med en del af din erklæring '8GB er nok for de fleste mennesker'. Jeg tager dog undtagelse fra din bemærkning til Apple, der tydeligt er angivet, at 8 GB er grænsen. Apples grænse er baseret på dag 1 i modellens historie, ikke hvad hukommelsesmoduler kom ud senere. Selvom det er sandt, er Apple ikke gået tilbage for at teste de nyere hukommelsesmoduler, som andre har. Derudover har nogle systemer (Core2 Duo) en grænse på grund af CPU'en og den hukommelsescontrolerlogik, der bruges i dem. Systemer, der kan adressere mere hukommelse (i3 / i5 / i7) og den nyeste OS-X kan udnytte den. Det sidste stykke her er applikationen: ikke alle apps kan bruge al denne hukommelse (heller ikke brug for den). At køre forskellige applikationer samtidigt kan give hver kørende app al den hukommelse, de hver har brug for. At have en enkelt app, der har adgang til al denne højere mængde RAM, skal verificeres af den givne app-leverandør. Som et eksempel kan CadCam udnytte dette tilføjede RAM.

05/13/2014 ved Og

VM's forveksler kun problemet her, da hukommelsesgrænsen for VM's OS skal indregnes og til sidst antallet af VM'er og hvorfor du bruger VM'er. De fleste mennesker, der bruger en VM, har brug for at køre Windows eller UNIX / Linux for at få adgang til en given app, og så gælder den samme historie, hvad der er grænsen for OS & appen pr. Givet VM. Derefter bliver CPU, lagring (HD / SSD) og / eller netværksydelse præstationsgrænsen. GPU'en afspejler kun systemets evne til at behandle. Så et fastklemt system støder på problemer uafhængigt af den mængde RAM, det har. Folk overvejer ikke alle brikkerne og balancen i hvert element, der danner en computer. Hvilket er bundlinjen her, og jeg er også enig med dig på dette punkt.

05/13/2014 ved Og

Jeg stemte ned dette svar, fordi det er forkert.

04/29/2015 ved mayer

Jeg anbefaler på det kraftigste at udskifte HD med SSD. Du vil se en masse forbedringer i opstartstiden og den samlede præstation.

10/11/2015 ved hgontijo

Om du vil se virkningen af ​​en hukommelsesopgradering afhænger helt af dit forbrug. Jeg kører ikke nogen virtuelle computere, men jeg bruger 7,9 GB, og min Mac opretter alt for mange swap-filer. Jeg tror, ​​at mere hukommelse ville gøre mig meget godt. RAM er billigt.

03/10/2016 ved Martijn Vos

Rep: 561

Ja du kan. Du kan også altid tjekke på Kingstons hjemmeside. Den viser, hvad den maksimale hukommelse er ved maskinvalg.

http: //www.kingston.com/us/memory/search ...

Rep: 19

16 gig RAM er kun godt til 64bit-systemer, på 32Bit bruges der ca. 8 gig ram, før computeren går ned.

Kommentarer:

Det kan chokere dig at høre, at OS X 10.8 og nyere og al den hardware, der er i stand til at køre 10.8 og derover, er 64 bit. Så vidt jeg ved, er de eneste maskiner, der adresserer mere end 8 GB RAM vil ikke Kør 10.8 er den sidste generation af G5-tårne ​​og den første generation af Mac Pro-tårne.

09/01/2016 ved ørn

En 32-bit computer kan ikke engang adressere mere end 4 GB. Selv 8 GB er spild i så fald.

03/10/2016 ved Martijn Vos

Er det sandt? Jeg anede ikke. Tak. 8 GB er halv pris på 16 .. troede 16 føles som en moderne basislinje. Selv 8 på min nyere MBP føles svag af

27-03-2019 ved Shawn

Jeg har lige tilføjet 16 koncerter til min tidlige 2011 MacBook Pro, og når fra slug til en racermaskine. Det forbedrede også internettet. Hvis du opgraderer, skal du se på aktivitetsmonitoren, og den bruger faktisk mere end 10 koncerter til at fungere.

Jeg brugte Consair Mac-hukommelse.

Min maskine blev langsommere med hver OS-opgradering, og jeg synes, det er Apples-metode, der fortæller, at du har brug for en ny maskine. Jeg bruger et lap link-kabel til at tage billeder fra mine kamera Raw-filer, og nu fungerer det godt.

06/06/2015 ved miata90redd

Hvis du havde et 4 GB-system, kunne du have stoppet ved 8 GB og set det samme resultat. Jo større gevinst her er at rense dit drev for indsamlet skrammel. Et godt værktøj er Disk Doctor du kan downloade fra App Store. Den næste ting er at køre Drive Utility fra et andet bootbart drev og reparere og rette tilladelserne. Den sidste ting er at defragtere din HD, da filerne over tid bliver fragmenteret. Hvis du kan svinge det, skal du få en SSHD eller SSD til at erstatte din langsommere HD. Kombineret med 8 GB RAM har du en screamer!

06/06/2015 ved Og

Rep: 1

Jeg opgraderede også min tidlige 2011 Macbook pro i sidste uge fra 4 til 16, og alt hvad jeg kan sige er WOW.

Kommentarer:

Nu hvor det er januar 2018, er det stadig en wow, eller har du haft problemer? Og bruger du en SSD eller den originale HD? Og hvilket operativsystem kører du? Jeg har en 2011 macbook pro, der kører 10.6,8, og tænkte på at opdatere operativsystemet, men jeg læste disse og troede, at jeg også skulle gøre hukommelsen. Hvilket brandhukommelse brugte du? Vil også sørge for, at cs3 fungerer på nyt operativsystem.

01/16/2018 ved comountain

To år senere købte jeg en MBP i slutningen af ​​2011, det var fantastisk, jeg gik til 16 gig ram og min lykke blev fordoblet, jeg satte derefter en Intel SSD til Mac (535-serien) og min lykke fordoblet igen. Jeg havde en ASUS VX7 i 2011, der havde 16 gig ram og samme i7 som denne MBP, Apple sparker ASUS VX7-røv. Nu har jeg en 30 sekunders opstart på dual boot windows 10, nogle gange mindre, og den har mange programmer. Hvordan kan du være så tilfreds med en 9 år gammel computer? Alt sammen med ny ram og ny ssd ikke 2ih, det kostede mig omkring $ 750 ($ 450 oprindelig pris på eBay. Der er ikke en ny Windows-computer, jeg ville bytte denne 9-årige MBP for, ingen af ​​dem kunne imødekomme mine forventninger efter tis og Jeg fikler i computerbutikker for at undersøge hastighed, ikke bare lyst til nedskrevne specifikationer. Åh, kører Catalina med lethed og fuldt funktionel. Catalina starter hurtigere end 30 sekunders vinduer, er det en freak?

06/28/2020 ved Ric Glass

Rep: 25

en linieerklæring ... i MBP 13, tidligt 11, vil Shared Video Memory simpelthen øges. Jeg havde 3xxMB video ram, da jeg havde 4 GB RAM .. Nu har jeg 512 MB video ram med 10 GB RAM. grafik fungerer så glat. (Adobe suite) specielt ...

den, der ikke siger noget, vil ændre sig, er over teknisk.

Kommentarer:

10 GB RAM ... Det er du sikker på

16/10/2020 ved CNG Master

Rep: 1

indsat 16gbs på min 8, 1 Tidlig 2011 MBP genkender ikke den ene plads på rammen. Testet Ram på memtest86 og en MBP fra midten af ​​2012 fungerer fint. Jeg opdaterede til high sierra, nulstillede barnevogn og smc stadig ikke held med at få mac'en til at se den. måske hastigheden går for langsomt. MEN jeg så en gang mac'en sige 16 GB RAM. så måske har jeg en defekt port. men når jeg kørte min originale 2x4GB Ram, så den begge helt fint. Så jeg er virkelig vildt

Kommentarer:

klubbilen går ikke frem eller tilbage

Jeg har lige lagt 16 GB på min macbook pro 13 tommer i begyndelsen af ​​2011, og 'om mac' viser kun 8 GB med et slot åbent. Jeg er også på høj Sierra. Jeg spekulerer også på, om min computer ikke genkender den ??

12/01/2020 ved jacquard

Har sandsynligvis en dårlig stikkontakt, eller du havde ikke sat SO-DIMM-modulet helt ind

25/10/2020 ved Og

Rep: 1

Sendt: 15-03-2020

Intel Core i7 2860QM, der bruges i 15 ”og 17” MBP, understøtter op til 32 GB RAM. Nu er det spændende spørgsmål, hvordan vil disse MBP'er reagere på et enkelt 16 GB stick DDR3 RAM 1600, 1333 og 1066 MHZ 204 pins? Selvfølgelig antages det, at RAM-stikket fysisk passer ind i MBP's RAM-slot.

vil prøve det snart med min 2011 17 ”-MBP.

Kommentarer:

Kommer ikke til at ske! Bare fordi CPU-arkitekturen har evnen, betyder det ikke, at Apple aktiverede alle adresselinjerne eller opsatte hukommelsen, så det kunne gøres. Det blev testet, før 32 GB ikke fungerer.

25/10/2020 ved Og

Alex