iPhone 7-hjemmeknap fungerer ikke efter udskiftning af skærmen

iPhone 7

Udgivet 16. september 2016. Model 1660, 1778 Fås som GSM eller CDMA / 32, 128 eller 256 GB / Rose guld, guld, sølv, sort og jet sort.



Rep: 455





Offentliggjort: 09/19/2016



iPhone 7-hjemmeknap fungerer ikke efter udskiftning af skærm, hjælp

Kommentarer:

Du har udskiftet skærmen på en telefon, der kun blev frigivet for tre dage siden?



09/19/2016 ved mayer

ja, jeg har faktisk lavet

09/19/2016 ved Albert

Jeg har det samme problem, vi testede to telefoner, og det samme problem skete efter at have skiftet den originale skærm !!!!!!

09/20/2016 ved jihad

er overskriften virkelig rigtig, 'iPhone 7'

09/23/2016 ved Abdul Galib |

Hvordan pokker brød du det faktisk allerede?

09/23/2016 ved Gigabit87898

39 svar

Valgt løsning

Rep: 40,5k

Mange spørgsmål her og få svar. Her er min optagelse efter at have målet reparationssamfundet og selv foretaget nogle skærmudskiftninger i vores butik:

FAKTA 1: Hjem-knappen har en indbygget chip på bagsiden af ​​knappen. For at bruge enkle ord gemmer denne chip den nøgle, der giver tavlen mulighed for at genkende den. Således hvis du bruger en anden startknap, hvad enten den er original eller eftermarked, genkender tavlen ikke hjemmeknappen.

Som et resultat vil den ikke-native hjemmeknap ikke være i stand til at scanne fingeraftrykket og vil ikke reagere på nogen input. Telefonen fungerer, som om den mangler startknappen helt. En meddelelse vises også 'Touch ID kan ikke aktiveres.' Den eneste måde at have hjemmeknapfunktionen på i dette tilfælde er ved hjælp af den hjælpende berøring, altså virtuel startskærm på skærmen. Og den eneste måde at vække telefonen på ville være ved at bruge tænd / sluk-knappen eller hæve for at vågne.

FAKTA 2: Apple - og kun i en Apple-ejet Apple Store, men begynder at dukke op på nogle AASP'er, mens jeg skriver dette - kan erstatte skærmen og startknappen og omprogrammere den nye startknap og parre den med tavlen / telefonen. Hvis en tredjeparts værksted eller gør-det-selv beskadiger hjemmeknappen under reparation, eller ejeren bryder den på en eller anden måde, eller den mislykkes, er den eneste måde at få en startknappefunktion gendannet på denne dato ved at tage den til en Apple Store eller en af de AASP'er, der begynder at modtage parringsmaskinen.

FAKTA 3: Apple gjorde intet for at forhindre udskiftning af skærme med OEM- eller eftermarkedsdele. Hvis du udskifter skærmen og overfører startknappen uden at beskadige den, fungerer alt normalt. Men forvent, at billige dele fungerer dårligt. Så invester i dele af god kvalitet fra velrenommerede leverandører. Udskiftningsskærme skal være så tæt som muligt på Apple-skærme med hensyn til: farvefidelitet, baggrundsbelysning, berøring, kraftberøring, holdbarhed, rammeløftning, rammefinish.

FAKTA 4: mange udskiftningsskærme har et defekt sammenkoblingskabel til hjemmeknappen. Når startknappen fungerer med den originale skærm, men ikke med erstatningsskærmen, er den en dårlig skærm, og du skal garantere den eller udskifte den. Og ja, en hel batch kan være defekt.

Men nogle gange, mens du adskiller iPhone, beskadiger du forlængerkablet til hjemmeknappen på den ødelagte skærm, så prøver du at montere en dårlig erstatningsdel. Nu fungerer hjemmeknappen ikke på hverken den gamle eller den nye skærm, og du antager, at selve startknappen er mislykket. Nå nej, det har det undertiden ikke gjort.

FAKTA 5: Du kan beskadige hjemmeknappen og miste alle funktioner helt, især hvis du river hjemmeknappekablet. Nogle meget tålmodige mennesker løser stykkerne sammen. Jeg vil hellere montere en original brudt skærm sammen med den beskadigede startknap og sende dem til en Apple Store til komplet udskiftning og parring af skærmmontering (se FAKTA 2). Omkostningerne ved den nye skærm fra Apple kan sammenlignes i pris med omkostningerne ved at fjerne den ødelagte hjem-knap sammen efter min mening.

FAKTA 6: i nogle tilfælde er en chip (bortset fra den i FAKTA 1) til stede på startknappen beskadiget (specielt under overførsel af startknappen fra brudt til ny skærm). Når den er beskadiget og fejler, forhindrer denne chip, at hjemmeknapfunktionen fungerer, f.eks. For at afslutte en app og gå tilbage til startskærmen. Men fingeraftryksscanneren fungerer stadig, og du er i stand til at vække / låse skærmen op med dit finger / fingeraftryk og bruge tilgængelighed. Denne chip er tilgængelig (i modsætning til fingeraftryksscanneren kan chip i FACT 1, som praktisk talt ikke kan nås) udskiftes, og problemet kan løses. Nogle gange kan en delvis afrivning af hjemmeknappekablet forårsage den samme fejl. Det kan også repareres af nogle mennesker med de rigtige værktøjer, dygtighed og tålmodighed.

EDIT: New Fact (7)

FAKTA 7: Nogle reparationsteknikker bemærkede, at en beskadiget frontkamkonstruktion kan forstyrre funktionen af ​​Home Button / Touch ID. For at udelukke denne mulighed skal du teste Home Button + Touch ID-funktionerne efter frakobling af frontkameraets flexkabel. MEN startende med iOS 11 kan det være nødvendigt, at frontkamsenheden er til stede / tilsluttet, før iPhone kan starte. Så kan du prøve en anden / kendt god en.

REDIGER: iOS 11.0.0-11.0.3

FAKTA 8: Efter frigivelsen, hvis iOS 11 og frem til iOS 11.0.3, bemærkede vi, at nogle iPhone 7-enheder ikke kan starte helt eller muligvis starte-loop, hvis hjemmeknappen mangler eller er beskadiget (samt frontkammontering). [Ikke verificeret endnu: en kollega tech observerede, at nogle i7 ville starte uden fastgjort hjemmeknap. Hans teori er, at kortversionen, der har en bestemt Intel-chip, vil starte uden startknappen, mens kortversionen med en Qualcomm-chip kræver, at startknappen skal installeres for at starte].

Håber dette vil være til nogen hjælp og er velkommen til at sende en besked til mig for yderligere info eller afklaringer. Jeg deler gerne.

Kommentarer:

@ sår , Tak for FACT'erne, dejlig skrivning.

06/15/2017 ved L Pfaff

Siger du, at hvis du ripper selve hjemmeknappen, kan du aflaste chippen og flytte den til en ny hjemmeknap, og du får både touch-id og hjemmeknapfunktionalitet tilbage?

04/07/2017 ved Ramsey F

Nej RamseyF Jeg siger det ikke. Læs det sidste afsnit igen.

04/07/2017 ved Sår

Jeg har lavet iPhone 7 / 7P, så snart udskiftningsskærmen var tilgængelig. Jeg fik med succes rettet over 100 iPhone 7 / 7P, men jeg stirrede bare for at løbe ind i denne situation med hjemmeknappen ikke, det skete med 4 af mine seneste reparationer. Først bestilte jeg, selvom det var en række defekte skærme, jeg bestilte OEM iPhone 7 / 7P udskiftningsskærme af højeste kvalitet, og det samme problem skete med iPhone 7-hjemmeknappen. Så min konklusion er, at de seneste 2 IOS-opdateringer rodet med softwaren med en kombination af udskiftningsskærmen. Selv efter at have udskiftet den originale ødelagte skærm igen med den originale startknap, fungerer den stadig ikke. Jeg har svært ved at tro, at jeg, efter 100 vellykkede reparationer, tager forkert ud af hjemmeknappen. Som eller nu stoppede jeg med at acceptere reparationer til Iphone 7 / 7P, indtil der findes en valideret løsning.

11/07/2017 ved M & D GLOBAL TRÅDLØS

Bro @ m & d du burde acceptere i andre for os alle at finde denne kur. Uden telefonen ved hånden kan du ikke finde det nøjagtige problem. Nogle telefoner skal være en labrats til eksperimentet. Igen var sikkert ikke problemet med den vrede opdatering bcos, den, der oprettede denne tråd, oplevede problemet mindre end en uge efter frigivelsen af ​​telefonen. Som os var ved 10. Alligevel oplever han den myte. Så jeg kunne sige, at du gjorde noget rigtigt under din 100 succes. Men det var ikke OS-problemet.

07/12/2017 ved Abdul Galib |

Rep: 3,1 k

Hej! Jasen her fra iFixit-teamet. Vi spillede med nogle af vores iPhone 7-enheder og byttede rundt på nogle få skærme. Vi var i stand til at bytte en skærm med succes fra en iPhone 7 til en anden iPhone 7 - og Touch ID / home-knappen fungerede efter swap for os.

Interesseret i at se nogle af de resultater, som du alle får, når du også bytter skærm. Fortsæt med at skrive her med dine resultater! Vi fortsætter med at teste på vores side også.

Kommentarer:

Hej Jasen, tak for dine gode nyheder!

Forsøgte du at bytte komplet med startknappen til, eller overførte du også startknappen fra den ene skærm til den anden?

09/24/2016 ved Aldrin

Hej Aldrin, vi overførte hjemmeknappen fra skærm til skærm, men beholdt den med sin originale iPhone 7.

09/24/2016 ved Ash Friedle

Ah fantastisk! Ønskede at sikre, at knappen ikke går i stykker, når du prøver at fjerne den :-) tak for informationen Jasen.

Hav en god weekend!

09/24/2016 ved Aldrin

Jeg har skiftet en intakt iPhone 7-skærm til en ødelagt LCD-iPhone 7 (kun LCD uden hjemmeknapper)

Første resultat var fuldstændig ikke-responsiv hjemmeknap.

Som et andet forsøg skiftede jeg LCD med hjemmeknapper, resultatet blev det samme.

3. forsøg: Jeg har opdateret IOS, ingen ændring

4. forsøg: Jeg placerede den ødelagte skærm tilbage med sin startknap, det virker.

Enhver idé eller vejledning om, hvordan du ændrer iPhone 7-skærm?

Jeg har et værksted, men endnu ingen erfaring med iphone 7

tak skal du have

12/20/2016 ved mehmet fatih daban

Samme ting sker med mig apple kan ikke fysisk gøre noget, det ser ud som om jeg bliver nødt til at vente 5-10 dage på, at de ordner det

29/12/2016 ved Hector Batista

note 4 starter ikke i opsving

Rep: 277

Opdatering (02/09/2017)

Ok, jeg tror, ​​at jeg endelig fandt problemet, så først vil jeg forklare noget.

En fyr skrev her, at han lige åbnede en iPhone 7, og at han ikke frakoblede noget, og hjemmeknappen stoppede med at arbejde. Jeg har allerede åbnet 4 iphone 7, og efter at have åbnet telefonen ved hjælp af en varmepistol, fungerer hjemmeknappen stadig fint, før du trækker noget ud af stikket, så varmen ikke beskadiger hjemmeknappen.

Andre mennesker skriver, at det måske skyldes, at udskiftningsskærmen ikke er original, og det er ikke årsagen til, at hjemmeknappen holder op med at arbejde, heller ikke fordi jeg bare udskifter glasset fra LCD til to iPhones 7, og hjemmeknappen holder op med at arbejde, og det er med den originale LCD og kabler.

Så det problem, jeg hidtil har fundet, er, da ja forsøgte at fjerne den store metalplade fra skærmen, hvor det store hjemmeknapkabel går under med lim. Vi anvender varme på denne plade for at kunne adskille den plade fra kablet og ser ud til at kablet virkelig er blødt, så selvom du ikke bryder det inde, får det skader, så vi udskifter baggrundsbelysningen med det kabel og startknappen starter fungerer fint igen.

Konklusion: Vi fandt ud af, at brugen af ​​den originale LCD-skærm, men udskiftning af baggrundsbelysningen med det lange kabel, løser problemet (vi løser problemet to gange indtil videre)

Kommentarer:

Jeg havde en sag om, at det udelukker din idé.

i7-krakket skærm udskiftes af en anden i7, der holder original HB.

Jeg anvendte varmepistol på begge skærme for at erstatte HB.

Skærm udskiftet i7 HB svarede slet ikke. Jeg udskiftede skærme igen. HB fungerede perfekt.

hvis jeg havde ødelagt hjemmeknapens flexkabler, der løber gennem bagsiden af ​​skærmen, er mit spørgsmål, at 'hvorfor egen hjemmeknap fungerer fint med beskadiget HB-kabel'

Svaret skal være 'der skal være endnu et mysterium'

Jeg tør ikke udskifte i7-skærm til kunder, jeg har en reparationsbutik, der får repareret 5-10 skærme om dagen,

02/14/2017 ved mehmet fatih daban

Jeg skiftede en iPhone 7-skærm. Jeg skiftede fuldt ud med startknappen fra en iPhone 7 god skærm til en anden iPhone 7 med en dårlig skærm. Hjem-knappen fungerede ikke. Jeg troede måske, at det er fordi du har brug for den originale hjemmeknap, men når du ser denne tråd, ser det ud til, at fyre løb ind i det samme problem. Hjem-knappen klikker eller svarer ikke smh

02/17/2017 ved Jon doe

Jeg kan bekræfte, at denne løsning fungerer. Gjorde min første i dag. Du skal skære forsigtigt klæbemidlet rundt om toppen og 1/4 'af toppen af ​​hver side. Fra dette punkt skal du bruge et voksbelagt spillekort, skære ned ca. 1/2 'fra bredden og adskille resten af ​​bagpladen fra lagene på LCD-skærmen. Vær ekstra forsigtig med ikke at beskadige det endelige folielag over 3D-berøringspladen. Fjern delene af den nye skærm, og udskift den fra den gamle skærm. Chippen i bagpladen indeholder en slags signatur, der fungerer sammen med startknappen. Sørg for, at du har renset ALT snavs fra LCD'ens indre lag. Selv et klart stykke affald vises på en sort plet på skærmen. 91% alkohol og et fnugfrit / ridsefrit medium. BRUG IKKE MIKROFIBER !!!

Af nysgerrighed og med henblik på eksperimentering og diskussion: ville en 6s-skærm fungere ens? Knapperne har altid fungeret for mig, men hvis man skulle ændre en hjemmeknap, kunne du så bruge en fra en ødelagt / ubrugelig telefon, hvis du udskifter 3D-berøringslaget som beskrevet ovenfor?

EDIT: Jeg har adskilt en 6S-skærm. De er identiske, bortset fra at baggrundsbelysningen er i bunden på 7 og over toppen på 6S. Jeg vil redigere dette i fremtiden, når muligheden byder sig. Jeg ville være glad for at gå nogen igennem og prøve det, hvis de har de ekstra ødelagte telefoner rundt.

02/18/2017 ved Jamie

Efter at have læst alle disse meddelelser er her et par interessante at prøve. Lavt og se, den anden løsning har faktisk fungeret !! Jeg har fjernet den eneste skrue helt, genstartet telefonen, og startknappen begyndte at fungere perfekt.

06/27/2017 af sam

Prøv at udskifte det øverste kamera / højttaler / nærhedssensorflekskabel med et nyt, og alt skal fungere fint igen. Det virker defekt, hvis det får telefonen til at handle op, når den er tilsluttet. Du kan erstatte det med en ny og skal rette alt.

05/31/2017 af screensaviors

Jeg løsnede skruen bag midten af ​​startknappen (holdt den fast i metalbeslaget), og den fungerer magisk nu. Dette løser måske ikke mange af dem, men det fungerede for mig. Jeg spændte bare den skrue tæt, men må have været for tæt.

09/03/2018 ved billa.4you

Jack Nicolsen nogle gange kan vi reparere rippede hjemmeknapper. Afhænger virkelig af omfanget af skader og placering af rip.

04/12/2018 ved Sår

Rep: 169

Når min hjemmeknap nægter at samarbejde, giver jeg ham et nyt liv

Sådan udskiftes berørings-IC på startknappen

Rep: 263

Hej gutter,

Måske skulle jeg også sende dette i iPHone 6S-tråden. Efter opdatering til iOS 10 finder jeg ud af, at ikke-OEM-skærme ikke fungerer på iPhone 6S.

Dette kan relateres her, hvis den udskiftning, du bruger til iPHone 7, ikke er OEM. Jeg tror, ​​Apple har tilføjet en ny 'sikkerheds' foranstaltning.

Kommentarer:

Bemærk chippen på bagsiden af ​​iPHone 6S-skærme. De kunne bruge det til at godkende med bundkortet ...

09/20/2016 ved Michel Lavache

Touch ic-chippen er også bag skærmen. Glem det ikke.

09/20/2016 ved Ben

Jeg skiftede bestemt ud tredjepartsskærme på 6S med ios10 beta. Jeg er næsten positiv, jeg gjorde det bare forleden, på en 6S med iOS 10. Det var lang tid kunde, og vi var ved at indhente. Så jeg kunne tage fejl. Har ikke arbejdet på en 7 endnu. Hvem får skærme eller kunder, der er villige til at betale for mindre end $ 250?

29/12/2016 ved iMedic

Faktisk var der et problem, da en af ​​v11.x.x-firmwaren, den murede telefonen, men til sidst har Apple løst det på grund af et overvældende pres fra offentligheden. Nå, nu med iPhone X, medmindre du udskifter skærmen med en original skærm (det er en $ 400-del!), Fungerer det ikke med de billigere $ 200-skærme. Control freak Apple er ved det igen!

08/14/2018 ved billa.4you

Rep: 581

Jeg havde det samme problem. Men jeg fik det løst. 3D Touch- og startknappekablet (et kabel) er meget skrøbeligt. Fjern metalbagpladen bag på skærmen, og kontroller hele kablet. Min var ødelagt. Jeg udskifter hele baggrundsbelysningen + 3D Touch (Fjernelse af den gamle baggrundsbelysning + 3D Touch er meget hård), og Touch ID fungerer uden problemer.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at skrive en besked til mig.

Kommentarer:

godt dette måske give mening.

09/02/2017 ved Julius osilia

Dette bekræftes, at det fungerer

02/18/2017 ved Jamie

Det er korrekt. Jeg har givet detaljerede instruktioner ovenfor om, hvordan man foretager overførslen. 3 til 3 indtil videre.

02/27/2017 ved Jamie

Gjorde det samme ... skift bare den originale hjemmeknap fra en original krakket skærm til en anden skærm, gav mig et ikke-responsivt touch-id / hjemmeknap. forsøgte at bytte tilbage på original revnet scree og alt fungerer. så ved ikke, om den anden nye skærm ankom med dårligt fladt stik, eller om apple satte noget, der skal matche (som en chip et eller andet sted i baggrundsbelysningen) med startknappen, men jeg byttede den nye skærm, det gamle metal bagplade, og ALLE VIRKER OK :) tak Marius

https: //www.youtube.com/watch? v = 4DIuNHTN ...

05/31/2017 ved Oniyaki

Mens ovenstående metode muligvis virker, ser det ud som en ret vanskelig operation og er muligvis ikke for alle.

Efter at have læst alle disse meddelelser er her et par interessante at prøve. Lavt og se, den anden løsning har faktisk fungeret !! Jeg har fjernet den eneste skrue helt, genstartet telefonen, og startknappen begyndte at fungere perfekt.

06/27/2017 af sam

Prøv at udskifte det øverste kamera / højttaler / nærhedssensorflekskabel med et nyt, og alt skal fungere fint igen. Det virker defekt, hvis det får telefonen til at handle op, når den er tilsluttet. Du kan erstatte det med en ny og skal rette alt.

05/31/2017 af screensaviors

Jeg løsnede skruen bag midten af ​​startknappen (holdt den fast i metalbeslaget), og den fungerer magisk nu. Dette løser måske ikke mange af dem, men det fungerede for mig. Jeg spændte bare den skrue tæt, men må have været for tæt.

09/03/2018 ved billa.4you

Rep: 137

Dette er en repost, men vi havde det samme problem i dag. vi havde rettet omkring 10-12 i7 og 7 plus telefoner til dato uden problemer, men på denne stoppede hjemmeknappen ikke (fingeraftryk fungerede fint). Efter at have skiftet skærm, prøvet donortelefoner osv. Intet. Så vi sikkerhedskopierede telefonen, droppede den til DFU-tilstand og foretog en fuldstændig gendannelse. Hjem-knappen kom fint tilbage.

Opdatering (05/15/2017)

Jeg skrev tidligere, at vi havde dette problem, lavede en genopretter forbindelse, droppede telefonen til DFU og gendannede og var fine. Siden da har vi rettet 50+ iphone 7 og 7 plus-modeller og slet ingen problemer, jeg tror for os, at den første var et tidligt batchproblem svarende til problemer med haptisk feedback på 6s-serien.

Kommentarer:

Hvordan kom du ind i dfu-tilstand, hvis hjemmeknappen ikke fungerede Peter?

04/13/2017 ved Logan

Der er hjælpeprogrammer, der kan tvinge telefoner til DFU-tilstand. Jeg bruger en i min butik hele tiden til reparationer. Det hedder RecBoot. Dybest set tilslutter du telefonen til en computer og får RecBoot til at tvinge den til DFU-tilstand. Super let.

04/19/2017 ved Kaptajn Satchmo

iPhone 7 bruger ikke hjemmeknapper til at gå ind i dfu-tilstand, den bruger strøm- og lydstyrkeknap

05/09/2017 ved Austin Taylor

Austin Taylor FTW !!!!

05/23/2017 ved De tekniske læger

Dette er underligt! Jeg lavede DFU, og min startknap fungerer stadig ikke. Imidlertid fik jeg en 'virtuel' hjemmeknap i stedet.

06/10/2019 ved kathwick2

Rep: 60,3k

Ombyttede du den originale hjemmeknap til den nye LCD?

Kommentarer:

den originale startknap fungerer ikke på den nye LCD-skærm, kun på den gamle LCD-skærm

09/20/2016 ved Albert

Selv til 2 nye LCD-skærme?

09/20/2016 ved Tom Chai

Ja til 2 nye LCD-skærme

09/20/2016 ved Albert

Interessant. Nu har vi brug for flere prøver for at eksperimentere, så vi kan bekræfte problemet og måske finde en løsning.

09/20/2016 ved Tom Chai

Samme Jeg er også interesseret, har ikke fundet nogen, der har haft succes med at skifte skærm, mens de holder hjemme-knappen til at fungere normalt.

09/22/2016 ved Ben

Rep: 57,3k

Indlæg her, så jeg kan blive på denne tråd

Kommentarer:

Min følgende prik ->.

05/28/2018 ved Sår

Rep: 73

Det er efter markedsskærme, vi ser dette hvert år med de nye iPhones. Der er altid noget, som producenter har brug for for at arbejde på knækkene. 5C havde dårlige berøringsproblemer, 6 havde problemer med rammeløft, 6'er med kraftberøring, og nu med 7 er det eftermarkedskraftens berørings / baggrundslys igen.

Vi burde få svar fra leverandører. Og iFixit-skærme gør det samme, jeg har prøvet. Jeg har kun haft et par skærme fra forskellige leverandører. Det er som en nål i en høstak lige nu.

Rep: 157

Efter at have haft et problem med en iPhone 7s hjemmeknap, der ikke fungerede (men touchID'en på erstatningsskærmen VAR, underligt nok) i går, var jeg temmelig forsigtig med en iPhone 7 i dag. Jeg brugte en varmepistol til at varme op på bagsiden af ​​telefonen (lav varme til det punkt, hvor metallet bare blev 'varmt') og en smule varme på kanterne af skærmen, så jeg undgik hjemmeknappen. Jeg brugte et barberblad til at glide under kanterne af skærmen, ikke mere end 1/8 'in. Jeg frakoblede INGENTING, men da jeg tændte telefonen igen for at teste, fungerede hverken startknappen eller touchID længere . Igen, bortset fra blot at løfte skærmen fra metalrammen, er dette den uberørte originale skærm og hjemmeknap, jeg taler om. Jeg troede også, det kunne have været min fantasi, men jeg kunne have svoret, mens jeg varmet ryggen (og telefonen var slukket) Jeg følte, at den haptiske feedbackmotor vibrerede, ligesom hjemme-knappen var blevet rørt.

Opdater 15 minutter senere: både touchID og startknappen fungerer på skærmbilledet til udskiftning efter markedet, så jeg antager, at den originale skærmkabler til hjemmeknappen blev beskadiget under reparationen. Jeg tror, ​​det var varmen, selv lille som den var - der er INGEN skade på kablerne fra barberbladet. Jeg har endnu ikke installeret den bageste metalramme på eftermarkedsskærmen. BEMÆRK: en ting, jeg gjorde anderledes end gårsdagens mislykkede reparation, var denne gang, at jeg IKKE fjernede den lille gummiring på indersiden af ​​hjemmeknappen, som jeg troede kun var til vandtætning. Jeg tænker måske, at det er afgørende for funktionaliteten af ​​denne nye hjemmeknap. Jeg sørgede også for, at hjemmeknapens metalbeslag var korrekt på plads (plastikstødet på venstre side var helt inde i beslagets cirkulære mellemrum), og de tre andre skruer var på plads, før jeg satte skruen til den aktuelle hjemmeknap i Jeg har også gjort det til en vane at ikke lægge startknappen på min magnetiske skruepude.

Endelig opdatering: efter markedsskærmen er fuldt installeret, og touchID og startknappen stadig fungerer korrekt.

Kommentarer:

Tak .. dette er interessant .. da dette peger på 'varme' igen som synderen. Som du beskriver undgik du, at HB kun pegede varmepistolen til siderne, men det kunne bare være, at den alligevel tog noget varme op. Jeg er ofte overrasket over, hvor meget 'rouge varme' der samles op af utilsigtede genstande, såsom metalværktøj, der ligger ved siden af ​​eller endda tæt på f.eks. iPads .. hvor jeg bruger mere varme end nogen anden reparation. Når du tager skærmsamlingen, bøjer jeg den løs i bunden og arbejder mig derefter rundt med tommelfingeren, mens jeg løfter rammen væk .. Det er meget hurtigere og 100% sikkert til huset - Ingen ridser - Nej varme!

Åh, forresten. Hvis du læser dette 'Ged', skal du ikke give denne fyr et minus for at dele sin oplevelse, selvom det måske ikke er en 'løsning', er vejen til sådan en ting ofte banet med oplevelser ... tak!

07/03/2017 ved FIX4U.DK

Denne PRÆCIS samme ting skete med mig i går. Jeg laver ikke reparationer for at leve, men kun for familie og nære venner. Jeg vidste, at iPhone 7 krævede en tri-wing driver, men var ikke klar over en 000. Jeg åbnede telefonen ved hjælp af MEGET let varme rundt om kanterne og brugte metal spudger til at bryde ind i den. Jeg var i stand til at fjerne skjoldene for at sprænge kablerne og indså derefter, at skruehovedene var alt for små til det tip, jeg havde. Jeg fortsatte med at bare sætte telefonen sammen igen, og nu er hjemmeknappen ubrugelig, og det samme er 3D Touch. Jeg var yderst forsigtig med denne telefon. Jeg skal altid begynde med, men især når det er første gang, jeg laver en. Konkluderer vi, at selv den MELDSTE varme indirekte forårsager dette problem? Det er skørt. Jeg har den nye skærm, og når jeg får de rigtige værktøjer, går jeg videre og bytter. Er der forslag, der går videre?

06/08/2017 ved Jared Guthrie

Jared Guthrie nej, vi konkluderer ikke, at varmen forårsagede skader. Vi konkluderer, at du har indsat et værktøj mere end du burde og beskadigede kablerne, eller du rev ​​det, når du løftede skærmene.

06/08/2017 ved Sår

Varme er bestemt ikke problemet.

Du har mere end sandsynligt beskadiget kablet ved hjælp af dit værktøj, da både 3D Touch og startknappen ikke fungerer, er det et tydeligt tegn på, at kablet er blevet beskadiget, da de begge går gennem det samme kabel.

07/08/2017 ved Ged

Varme og / eller fysisk skade kan have noget at gøre med det, men problemet med hjemmeknappen synes at være ret tilfældigt. Nogle brugere har rettet snesevis af telefoner i træk uden problemer, mens andre inklusive mig selv har haft 4-5 telefoner i træk med problemet med hjemknappen. Jeg har arbejdet professionelt på telefoner i over to årtier, og jeg er meget forsigtig (som ocd), mens jeg arbejder på telefoner, men alligevel synes dette problem at vare ved på det seneste. Min konklusion er, at beskadigede knapper og flexkabler spiller ind, men det er svært at sømme den nøjagtige årsag i hvert eneste tilfælde.

Efter at have læst alle disse meddelelser er her et par interessante at prøve. Lavt og se, den anden løsning har faktisk fungeret !! Jeg har fjernet den eneste skrue helt, genstartet telefonen, og startknappen begyndte at fungere perfekt.

06/27/2017 af sam

Prøv at udskifte det øverste kamera / højttaler / nærhedssensorflekskabel med et nyt, og alt skal fungere fint igen. Det virker defekt, hvis det får telefonen til at handle op, når den er tilsluttet. Du kan erstatte det med en ny og skal rette alt.

05/31/2017 af screensaviors

Jeg løsnede skruen bag midten af ​​startknappen (holdt den fast i metalbeslaget), og den fungerer magisk nu. Dette løser måske ikke mange af dem, men det fungerede for mig. Jeg spændte bare den skrue tæt, men må have været for tæt.

09/03/2018 ved billa.4you

Rep: 439

Kontroller de indre kabler, hvor hjemmeknappen er forbundet, og sørg for, at alle forbindelserne er solide

Kommentarer:

Hej,

Jeg har testet det flere gange, men startknappen svarer ikke, jeg har testet med to LCD-skærme,

det fungerer kun med den originale LCD-skærm, som iPhone er kommet med, det er virkelig underlige problemer.

09/19/2016 ved Albert

det skal være den oprindelige hjemmeknap for at den kan fungere. det er unikt for den originale skærm, så touch-id fungerer ikke med udskiftning af skærm.

09/20/2016 ved reneholms

Mysteriet uddybes, da hjemmeknappen er stoppet med at fungere efter udskiftning af skærmen, OG også stoppet med at virke, selv efter at den ORIGINALE skærm er sat tilbage sammen med den originale startknap!

Husk, jeg har brugt den største omhu, mens jeg udførte reparationen og verificeret alle forbindelser og flexkablet med et mikroskop på $ 500 uden absolut nogen synlig skade. Jeg kan kun udlede, at hjemmeknappen på en eller anden måde er blevet beskadiget internt under demontering og / eller under den indledende beskadigelse af drop på skærmen.

Efter at have læst alle disse meddelelser er her et par interessante at prøve. Lavt og se, den anden løsning har faktisk fungeret !! Jeg har fjernet den eneste skrue helt, genstartet telefonen, og startknappen begyndte at fungere perfekt.

06/27/2017 af sam

Prøv at udskifte det øverste kamera / højttaler / nærhedssensorflekskabel med et nyt, og alt skal fungere fint igen. Det virker defekt, hvis det får telefonen til at handle op, når den er tilsluttet. Du kan erstatte det med en ny og skal rette alt.

05/31/2017 af screensaviors

Jeg løsnede skruen bag midten af ​​startknappen (holdt den fast i metalbeslaget), og den fungerer magisk nu. Dette løser måske ikke mange af dem, men det fungerede for mig. Jeg spændte bare den skrue tæt, men må have været for tæt.

09/03/2018 ved billa.4you

Rep: 151

Hej fyre

Deling her, mine oplevelser med iPhone 7-skærmreparationer:

Indtil sidste uge har jeg lavet 7-8 LCD originale Foxconn-samlinger (og en renoveret samling), alt sammen uden nogen hjemme-knap eller andre problemer.

For alle disse har jeg genbrugt HB / Touch-tasten og alle andre 'små dele', der flyttede dem over fra de revnede skærme. Jeg har IKKE flyttet bagpladen med HB-nøgleudvidelseskabel,

Jeg har kun brugt MEGET lidt varme på den nederste del af LCD-metalbagpladen for at få klæbemidlet til at give slip på LCD / Touch flex. Der er brug for meget lidt varme, da materialet er tyndt og opvarmes hurtigt. Bedre at anvende en lille smule varme end at trække i flexkablerne.

MEN min heldige stribe sluttede pludselig ... Den, jeg fik i butikken i sidste uge, havde en brudt skærm og EN lille revne i HB-glasskiven. HB var / er død .. (også inden udskiftning af skærm, som kunden glemte at fortælle mig). Så intet klik / intet tryk.

Det blev droppet ned på fortovet fra 'brysthøjde', og telefonen er nu ubrugelig, og jeg kan ikke hjælpe min kunde på grund af denne luskede / barnlige byggepolitik fra Apple, og fordi han droppede den, har han heller ingen garanti .

Resultatet er en latterligt dyr 'Jet Black - 256 GB' - kun EN måned gammel og klar til skrot.

Det forbløffer mig, at Apple endda gider at bruge tid og penge på bevidst at skabe besvær og irritationer for deres egne kunder og efterfølgende for os 'reparations-dudes'. De tjener milliarder, så jeg forstår virkelig ikke meningen. Dette kan vise sig at være en endnu større irritation end 'Fejl 53', hvis de ikke ordner det på en eller anden måde i senere IOS'er.

Jeg håber faktisk, at der er en anden forklaring på dette, men selv efter seriøse spekulationer forstår jeg stadig ikke, hvorfor HB'er skal parres med logikbrætterne? Nogle intelligente personer forsøgte at forklare, at 'det er konstrueret på den måde, for at gøre det sværere at omgå touch ID-funktionen'. Men hvorfor skulle parring af den specifikke læser til tavlen gøre det sværere. Du har kun fem eller deromkring forsøg, indtil iPhone alligevel kræver adgangskoden. Desuden antager jeg, at 'fingeraftryksdataene', der læses under opsætningen, er gemt i logikkortet. IKKE i IC på flex, og dermed giver hele parringsideen absolut ingen mening .. ikke for mig alligevel.

Som et resultat af alt dette plus det manglende ministik, det udragende kameralinse, den akavet placerede 'sleep key' -tast, monopolet (og et par andre irritationer) har jeg besluttet, at min egen næste telefon vil være en kaster med mærket, der har et 'i' i slutningen af ​​navnet ... ikke i starten!

Kommentarer:

Dette er ikke en løsning, det er mere en rant.

02/28/2017 ved Ged

Og hjemmeknappen blev brudt på forhånd, som du nævnte, derfor har dette intet at gøre med reparationen.

02/28/2017 ved Ged

HB til board-link skal krypteres for at sikre, at data ikke kan læses af ondsindet hardware eller software-hacks. Apple valgte dog en simpel statisk symmetrisk nøglekryptering i stedet for en kompleks, sikker men udskiftelig opsætning af den offentlige nøgle.

I deres perspektiv kan 'vi' reparere det, så det kan repareres. 'Vi' er ligeglad med hvad tredjeparts fyre gør.

02/28/2017 ved Tom Chai

Tak Tom .. for at tilføje lidt mening til konstruktionen. Det tænkte jeg ikke på .. men seriøst. Ville nogen nogensinde prøve at stjæle fingeraftryksdata ..? Jeg har svært ved at forestille mig det, men selvfølgelig .. MULIGHEDEN er der, og med æbler 'skøre supertop sikkerhedsniveau' vil de måske bare blokere det .. -)

02/03/2017 ved FIX4U.DK

@Ged:

Ja, jeg var frustreret på det tidspunkt .. og jeg erklærede aldrig, hvad jeg skrev, som en løsning. Jeg skrev endda i den allerførste linje, at jeg 'delte mine oplevelser', tydeligvis med hensyn til adskillelse og undgik at beskadige HB-forlængelses-flex .. og forsøgte således at hjælpe andre brugere .. så meget tak for minus .. Jeg tog selvfølgelig fejl, fortjente minus, og jeg respekterer dig virkelig for at have sat mig sådan.

02/03/2017 ved FIX4U.DK

Rep: 13

Jeg reparerer en iPhone 7 plus og ændrede skærmen, da originalen var brudt, idet jeg holdt alle andre originale dele som topkamera / højttaler og hjemmeknap, jeg har fundet ud af, at med det øverste kamera / højttaler tilsluttet bundkortet holder hjemmeknappen op med at arbejde og der er omtrent 5-10 sekunders forsinkelse på skærmen, med det øverste kamera / højttaleren afbrudt fungerer alt helt fint uden forsinkelse, og jeg kan bruge hjemmeknappen helt fint, jeg har prøvet dette med den originale ødelagte skærm og samme problem sker der med det, selvom det fungerede fint før (digitaliseringen var bare revnet dårligt), også nu har jeg udskiftet hjemmeknappen og kameraet / højttaleren med nye dele og stadig har det samme problem.

Jeg tror, ​​det er noget at gøre med hardwaren på telefonen, men er usikker, vær venlig at hjælpe.

Kommentarer:

Jeg har det samme problem, har du fundet nogen løsning ???

03/07/2017 ved joseang860724

Efter et par forsøg fandt jeg problemet og løsningen, var placeringen af ​​kameraets flexkabel, skal du sætte forbind flex på positionen med kablet nede, hvis du tilslutter kablet i den anden position, skal du trykke på startknappen stop med at arbejde...

03/07/2017 ved joseang860724

Efter min erfaring er det rigtigt, at det øverste kamera / højttalerflekskabel skal tilsluttes, ellers fungerer hjemmeknappen ikke. Efter at have læst igennem alle disse beskeder er der dog et par interessante at prøve. Lavt og se, den anden løsning har faktisk fungeret !! Jeg har fjernet den eneste skrue helt, genstartet telefonen, og startknappen begyndte at fungere perfekt.

06/27/2017 af sam

Prøv at udskifte det øverste kamera / højttaler / nærhedssensorflekskabel med et nyt, og alt skal fungere fint igen. Det virker defekt, hvis det får telefonen til at handle op, når den er tilsluttet. Du kan erstatte det med en ny og skal rette alt.

05/31/2017 af screensaviors

Jeg løsnede skruen bag midten af ​​startknappen (holdt den fast i metalbeslaget), og den fungerer magisk nu. Dette løser måske ikke mange af dem, men det fungerede for mig. Jeg spændte bare den skrue tæt, men må have været for tæt.

09/03/2018 ved billa.4you

Rep: 1,4k

Hjem-knappen på iPhone 7 fungerer ikke, hvis du har erstattet en ny skærm. Hvis din skærm er brudt og vil have startknappen, skal du sende din iPhone til en Apple-butik.

Kommentarer:

Ikke sandt ... du skal fjerne den gamle HB (omhyggeligt!) Til den nye skærm. Enkel undersøgelse min ven :)

09/08/2017 ved Wes

hvad er HB?

26.08.2017 ved 393

HB betyder Hjem-knap

27.08.2017 ved Kaye

iphone 6s plus batteriudskiftningssæt

Rep: 49

Faktisk havde jeg det samme problem. Jeg forsøgte at justere hjemknappen intensitet, ændrede klikhastigheden på startknappen og bruger AssistiveTouch til at tilsidesætte dette problem. Og det virkede virkelig for mig.

Kommentarer:

@Angela Derkel

02.05.2018 ved billa.4you

Rep: 13

Kan i det mindste i dette tilfælde bekræfte, at udskiftning af prox-sensoren på iph 7 bragte hjem-knappen tilbage til fuld funktionalitet.

Rep: 13

En opdatering - Jeg havde det samme HB-problem løst min egen iPhone7-skærm med en iFixit-skærm (ikke billig), genbrugt min HB og min gamle kamera / højttalersamling. Touch ID fungerede, men knappen reagerede ikke. Fjernelse af skruen bag på knappen var ikke løsningen. Jeg gik igennem DFU'en, og hvad det gav mig var et 'virtuelt' HB, der vises på min skærm som en spøgelsesknap. Mit touch-id åbner startskærmen, og når jeg vil vende tilbage til det fra en app, skal jeg bare trykke på den virtuelle knap. Det er et underligt arbejde, men det fungerer.

Kommentarer:

Og for at gøre den virtuelle hjemmeknap endnu nemmere at bruge, skal du gå til Indstillinger> Generelt> Tilgængelighed> Hjælpefunktion> Tilpas, tryk derefter på '-' 10 gange for at slette alle funktionerne, tryk til sidst på '+' og tilføj kun knappen HJEM. På denne måde fungerer startskærmen på skærmen nøjagtigt som hardwareknappen uden al den ekstra rod. )

08/10/2019 ved billa.4you

Fin mulighed, vidste det ikke, tak for opdateringen

05/18/2020 ved Adam Maytrot

Tak, du har sparet mig nogle bukke

02/06/2020 ved Mikolaj Lukanovic

Rep: 13

HEJ:

I mit tilfælde var frontkameraet / højttaleren / sensoren flex. Efter ændring af flex fungerer home-knappen med succes.

Kommentarer:

Det skyldes, at de kom ud med nye hjemmemarkedsknapper til iPhone7 og 8, som kun gendanner hjemmefunktionen, men ikke fingeraftrykssensoren (da den er krypteret). Det er bedre end ingenting. )

Når du køber en af ​​disse nye knapper, er det enten i beskrivelsen, eller prisen er over $ 10 / knap. De gamle billige omkring 3 bukke fungerer ikke.

05/03/2020 ved billa.4you

Efter ændringsfleks fungerer hjemmeknappen med succes.

Tak, jeg har det samme problem

04/29/2020 ved Mikolaj Lukanovic

Har du nogen vejledning i, hvordan du ændrer flex?

05/14/2020 ved Sander Imadlin

Rep: 439

Prøv at bytte kablet til hjemmeknappens link ved hjælp af det originale på den nye skærm. Det er under håndteringen på LCD-skærmen

Kommentarer:

Ved du allerede, om dette løste det?

26/10/2016 ved Gerroe

Jeg troede det, jeg bemærker dette efter at have frakoblet skærmen og tilsluttet det igen i bunden af ​​hjemmet, fungerede ikke længere. Jeg havde en fungerende iPhone 7, ingen knæk, da jeg løb et hoved og tog skærmen ud og virkelig det i den anden og hjemmebotten var arbejder ikke på i den anden telefon med en anden samling og hjemmebund I når jeg er foran og tog den ud og placeres i sin originale iPhone og orginAl-skærm, men hjemmebunden holder op med at arbejde på begge telefoner, hvad man skal gøre, hvad kan dette muligvis betyde som en reparation butik

29/12/2016 ved Hector Batista

Flex-kabelproblemet var tilbage i 2016/2017 med renoveringsskærme af lav kvalitet. I dag er der blevet sorteret mere eller mindre. For at undgå dette problem skal du ikke købe billige 'budget'-skærme ($ 20-30), men få de gode ting ($ 40-50). )

08/30/2018 ved billa.4you

Tak for din kommentar, jeg tror, ​​det vil hjælpe mig med at løse problemet med min telefon

04/05/2020 ved Zimbebabw Armete

Rep: 49

Nogen prøver dette, lav en sikkerhedskopi af iPhone 7, udskift skærmen med en eftermarkedsskærm, forsegl den og sæt den i DFU-tilstand, lad den tørre den selv og gendan den i DFU-tilstand. bare interesseret i at se om det vil erstatte firmwaren og acceptere den nye skærm og HB som originalen. Jeg ville gøre det, men jeg har ikke en iPhone 7 til test.

Kommentarer:

Nej det gør det ikke. HB skal nulstilles med servicesoftware, enhver handling på brugerniveau nægter simpelthen at arbejde. Dette er bevist utallige gange, så spild ikke tid og penge.

18/12/2016 ved Tom Chai

Og igen!!! at tilføje. Jeg tror, ​​du har brug for HB for at sætte telefonen i DFU-tilstand. Så efter bytte fungerer HB ikke mere, hvilket betyder, at du ikke kan komme ind i DFU igen. Dette er alvorligt. Spild ikke din tid som @tomchai sagde ovenfor.

25/12/2016 ved Abdul Galib |

På iPhone 7 i stedet for at holde hjemme-knappen nede, holder du lydstyrkeknappen nede for nulstillingen, så du tænker på, at du skulle være i stand til at sætte iPhone ind i DFU ved hjælp af den samme metode, har ikke prøvet, men bare tænkt, at det ville fungere.

26/12/2016 ved DC LifeTech

Jeg har ikke hørt, det ville fungere. Men hvis vi ikke ved det, skal vi i det mindste prøve. Dette kan være en måde, som Apple har forsøgt at låse os (reparatører) ud af at arbejde på disse telefoner. Ligesom fejl 53

26/12/2016 ved iMedic

Ja, det fungerer desværre ikke, telefonen genstarter simpelthen igen og igen, du har brug for nøjagtigt de samme dele til det ..

29/12/2016 ved MARIAN IGNAR

Rep: 1

Har nogen fundet et pålideligt arbejde eller kan kontrollere, at udskiftningsskærme ikke fungerer. Jeg får stadig modstridende rapporter. Nogle siger, at knappen ikke fungerer, bare er en dårlig reparation, andre siger, at Apple er op til ubehag igen.

Kommentarer:

Det ser ud til at være alt det ovenstående ... hvis hjemmeknappen eller dens flexkabel er brudt, er det helt skudt, kort for at tage det til en Apple-butik til udskiftning.

På den anden side kan det også skyldes, at hjemmeknappens forlængelsesflekskabel løber gennem bagsiden af ​​LCD-skærmen og / eller et beskadiget kamera / højttalerflekskabel ovenpå. Så sørg for at tjekke alle dem omhyggeligt, inden du henvender dig til Apple Store.

Efter at have læst igennem mange forslag, her er et, der lød interessant for mig. Lavt og se, denne løsning har faktisk fungeret !! Jeg har fjernet den eneste skrue helt, genstartet telefonen, og startknappen begyndte at fungere perfekt.

05/31/2017 af screensaviors

Jeg løsnede skruen bag midten af ​​startknappen (holdt den fast i metalbeslaget), og den fungerer magisk nu. Dette løser måske ikke mange af dem, men det fungerede for mig. Jeg spændte bare den skrue tæt, men må have været for tæt.

03/10/2018 ved billa.4you

Rep: 1

Løst det. Jeg havde for nylig dette problem på en iPhone 7 Plus. Jeg udskiftede skærmen helt fint første gang. Jeg bemærkede derefter, at sensoren, der slukker for skærmen, når du foretager et opkald, ikke fungerede.

Da jeg åbnede telefonen en anden gang, da jeg satte den sammen igen, fik jeg beskeden om, at hjemmeknappen muligvis har brug for service. Telefonen var også ekstremt langsom. Det forreste kamera vender ikke eller sensoren. Mange apps holdt op med at arbejde.

Med mit elektronreparationsmikroskop kunne jeg få øje på et problem med bundkortet. Jeg udskiftede de små chips, og alt fungerede godt. Det gav mig et par timers headake og kaninhulning.

Dette problem skyldes for det meste en defekt skærm, men kan undertiden være bundkort.

Jeg ejer og driver et lille værksted i sverige.

Kommentarer:

Godt arbejde Tony, desværre har de fleste enkeltpersoner eller endda butikker ikke det nødvendige udstyr til at udføre mikroreparationer på kortniveau.

Det kan også skyldes, at hjemmeknapens forlængelsesflekskabel løber gennem bagsiden af ​​LCD-skærmen og / eller et beskadiget kamera / højttalerflekskabel ovenpå. Så sørg for at tjekke alle dem omhyggeligt, inden du henvender dig til Apple Store.

Efter at have læst igennem mange forslag, her er et, der lød interessant for mig. Lavt og se, denne løsning har faktisk fungeret !! Jeg har fjernet den eneste skrue helt, genstartet telefonen, og startknappen begyndte at fungere perfekt.

05/31/2017 af screensaviors

Jeg løsnede skruen bag midten af ​​startknappen (holdt den fast i metalbeslaget), og den fungerer magisk nu. Dette løser måske ikke mange af dem, men det fungerede for mig. Jeg spændte bare den skrue tæt, men må have været for tæt.

03/10/2018 ved billa.4you

Rep: 1

Det er noget andet, andre ting foregår. Vi har konstant problemer med, at vi var nødt til at stoppe med at reparere iPhone 7 i vores butik. Jeg spillede rundt med min person iPhone 7 i dag. Jeg åbnede min telefon 140 grader, og uden at gøre noget andet, satte jeg den tilbage, og hjemmeknappen holder op med at svare. Det læser mit fingeraftryk, men intet klik.

Kommentarer:

Jeg har repareret mange iPhone 7 og 7 plus og har ikke haft nogen problemer.

Hvis startknappen stoppede med at svare efter bare at have åbnet den, har du enten beskadiget kablet på telefonens højre side.

Eller du bruger for meget varme, der er en lille chip, der ligger på hjemmeknappen flex, hvis dette er beskadiget, fungerer Touch ID stadig, men normal hjemmeknapfunktion fungerer ikke, dette skal udskiftes, genopkaldes , eller måske endda et reflow fungerer.

Det er dog noget, du laver.

29-07-2017 ved Ged

Jeg gætte gjorde 2 7 plus i dag, tog min tid på det. Kom rigtig godt ud.

Jeg tror bare jeg skal være rigtig forsigtig

29-07-2017 ved ABDULLAH FARRUKH

Dens Apple-software. Gjorde alle forslagene, premium-skærm, strømcyklus, gendannelse, genbrugt fabriksbåndkabel, andre skærme osv. Ingen glæde. Tilladte at den opdateres fra 10.3.2 til 10.3.3 og voila! Det hele fungerer.

Anbefaling: Tillad ikke, at telefonen får strøm fra nogen af ​​hardwaren, der er afbrudt, og hold den originale Hjem-knap. Hardware var fint. Telefonen ser ud til at have registreret, at den blev åbnet og / eller hardware udskiftet og gik i en snit. Apple vil uden tvivl hævde, at det er et sikkerhedsproblem, sandsynligvis sikkerheden ved reparationen $$$$.

01/08/2017 ved Tom H

Jeg havde den samme frustration med 5 iPhone 7'er i træk, mens jeg brugte dyre $ 50 oem-skærme.

Efter en masse forskning er jeg stødt på et forslag, der lød interessant for mig. Lavt og se, denne løsning har faktisk fungeret !! Jeg har fjernet den eneste skrue helt, genstartet telefonen, og startknappen begyndte at fungere perfekt.

05/31/2017 af screensaviors

Jeg løsnede skruen bag midten af ​​startknappen (holdt den fast i metalbeslaget), og den fungerer magisk nu. Dette løser måske ikke mange af dem, men det fungerede for mig. Jeg spændte bare den skrue tæt, men må have været for tæt.

03/14/2018 ved billa.4you

Rep: 85

Min erfaring med dette er to gange ... du bryder enten HB eller skærmbøjningen er defekt. Af hundreder, jeg har gjort, er dette de eneste to spørgsmål, jeg har set. Jeg troede, jeg havde en ødelagt HB på en af ​​de seneste reparationer, prøvede 5 forskellige skærme og gav op. Det viser sig, at jeg havde et dårligt parti af ikke-OEM-skærme, der havde defekt flex (alvorlig uheld der!).

Bare vær forsigtig med fjernelsen af ​​HB (bøj forsigtigt lidt op til højre, en iso-spray og et spillekort og kommer godt ud, vær forsigtig omkring u10 ic-chippen (den store ic midt i HB), det kan udskiftes, men du har brug for skillz!

Få kvalitetsskærme, jeg ved, at folk kan lide at maksimere overskuddet ved at billigt ud på skærme, men det er ikke det værd for ip7, som det står, du ender kun med at flytte HB mere, og det forårsager ekstra stress på et allerede svagt kabel. Vi bliver renoverede originale LCD-skærme fra nu af og har gode resultater, omkring 95% af alle skærme fungerer perfekt.

Jeg har ikke set nogen problemer eller med SW eller bare ved at åbne dem, IMO, de er bare myter til dårlige reparationer.

Kommentarer:

+1. Hvis iPhone ikke fungerer korrekt efter udskiftning af skærm, er hjemmeknappen beskadiget på grund af belastningen på kablet under fjernelse. ELLER du har en dårlig flex på din skærm. Sluk også for iPhone, mens du servicerer den!

15/10/2017 ved Richard Rosenberger

Rep: 1

Knækkede min i7-skærm. Jeg åbnede skærmen og indså, at det var meget mere indsats end andre iphones. Jeg satte skærmen ned igen. Startknappen initialiseres nu ikke.

Nogen forslag?

Rep: 1

Problemet er, at i7 efter hjemmeknappen ikke kan fungere, i det mindste for mig prøvede jeg et par af dem, men ingen succes.

Kommentarer:

Problemet er, at hjemmemarkedsknapperne efter markedet ikke kan fungere for i7, i det mindste for mig prøvede jeg et par af dem og intet.

08/24/2017 ved Omar

Rep: 23

jeg udskifter min skærm, startknappen fungerer, men Touch ID-scanningen fungerer ikke det hele, ¿nogen spor?

Rep: 1

Hej Jeg har skiftet en ip6 komplet genopbygning til en ny baghusjagt alle bånd skiftet fra original Apple-skærm under metalplade og original hjemmeknap flyttet over. HB fungerer, men genkender ikke fingeraftryksscanner. Jeg fik at vide at tage en lille firkantet plade under stikket, som HB-stikket forbinder til skærmen, det er under skærmbåndet. er dette sandt? Jeg har opdateret iOS, men er ikke fremherskende. Jeg har ikke noget imod det for at være ærlig, fordi jeg stadig kan indtaste en 4-cifret adgangskode for at åbne telefonen. Jeg tænker på at gøre den samme opgradering til en blå eller rød rygte for min ip7, men efter læser alle indlæg Jeg er træt af at åbne ip7 nu bare i tilfælde af at HB holder op med at arbejde helt. dette er bare så min telefon er anderledes ikke på grund af skader. nogen info om denne opgradering, så jeg har en operationel HB, når den er færdig og hvad man skal passe på.

Opdatering (01-05-2018)

.

Rep: 23

Bare opdater eller gendan iOS.

Det er hjælp for mig.

Rep: 1

HJEMKNAP LØSNING !!

Jeg havde det samme problem med hjemmeknappen som mange af jer med 5 iPhone 7'er i træk, mens jeg brugte dyre $ 50 oem-skærme.

Efter en masse forskning er jeg stødt på et forslag, der lød interessant for mig. Lavt og se, denne løsning har faktisk fungeret !! Jeg har simpelthen løsnet skruen bag på hjemmeknappen, der holder den fast i metalbeslaget, genstartet telefonen, og startknappen er begyndt at fungere perfekt.

Alle kreditter går til:

05/31/2017 af screensaviors

Jeg løsnede skruen bag midten af ​​startknappen (holdt den fast i metalbeslaget), og den fungerer magisk nu. Dette løser måske ikke mange af dem, men det fungerede for mig. Jeg spændte bare den skrue tæt, men må have været for tæt.

Hvilket giver perfekt mening, da en let vridning af berøringssensoren kan få den til at fungere, hvilket skaber alle de frygtede berøringsproblemer. Nu kan der også være andre årsager, som f.eks. Billig / lav udskiftningsskærm (vær ikke en billigskate! Lol), ødelagt bånd eller beskadiget software, som alle kan løses forholdsvis let, men skruen på hjemmeknappen skal løsnes prøvede først. :)

Kommentarer:

Intet problem, og stol på mig, selv for denne teknologi siden 1999, blev jeg stumpet af dette problem i lang tid. Det ser ud til, at det kan være forårsaget af et brudt bånd (både øverste og nederste sensorer) eller simpelthen ved, at berøringssensorens skrue er for tæt, hvilket forstyrrer den normale funktion. Og grunden til, at berøringen synkroniseres sammen med hovedkortet, går ud over mig, jeg synes, det er bare dumt og monopolistisk. Det er ikke som om nogen vil lodde i ledninger for at stjæle dit fingeraftryk. lol

03/31/2018 ved billa.4you

Rep: 13

Havde dette problem med en ødelagt iphone 7 plus jeg købte med en beskadiget skærm. Telefonen fungerede perfekt med den knækkede skærm inklusive startknappen og touch-id, men når jeg udskiftede med en kopiskærm, fungerede startknappen og touch-id begge ikke, så jeg satte delene tilbage på den gamle originale skærm, og de arbejdede begge . Derefter købte jeg en original renoveret LCD fra en anden delbutik, og både hjemmeknap og touch-id fungerede.

Dette er hardware-relateret .. til iPhone 7 / 7plus anbefaler jeg at bruge LCD-skærmen i stedet for den billige kopi. Dette problem kan også opstå, hvis du var for hård med selve startknappen, så sørg for at varme den op, før du fjerner den fra den originale LCD-skærm.

Kommentarer:

Jeg havde det samme problem med hjemmeknappen som mange af jer med fem iPhone 7'er i træk, mens jeg brugte dyre $ 50 oem-skærme, men det var ikke den rigtige årsag.

Efter en masse forskning er jeg stødt på et forslag, der lød interessant for mig. Lavt og se, denne løsning har faktisk fungeret !! Jeg har simpelthen løsnet skruen bag på hjemmeknappen, der holder den fast i metalbeslaget, genstartet telefonen, og startknappen er begyndt at fungere perfekt.

Alle kreditter går til:

05/31/2017 af screensaviors

Jeg løsnede skruen bag midten af ​​startknappen (holdt den fast i metalbeslaget), og den fungerer magisk nu. Dette løser måske ikke dem alle, men det fungerede for mig. Jeg spændte bare den skrue tæt, men må have været for tæt.

Hvilket giver perfekt mening, da en let vridning af berøringssensoren kan få den til at fungere, hvilket skaber alle de frygtede berøringsproblemer.

Nu kan der også være andre årsager, såsom billig / lavkvalitets udskiftningsskærm, ødelagt bånd eller beskadiget software, som alle kan løses ret let, men løsningen af ​​skruen på hjemmeknappen skal først prøves. :)

03/31/2018 ved billa.4you

Rep: 1

*** ENDELIG EN LØSNING TIL AT RETTE RØRELSESENSOREN !! ***

Gutter, jeg havde den samme frustration med fem forskellige iPhone 7'er, mens jeg brugte dyre $ 50 oem-skærme, så det er ikke altid skærmen, der forårsager problemet.

Efter at have læst alle disse meddelelser er her et par interessante at prøve. Lavt og se, den anden løsning har faktisk fungeret !! Jeg har fjernet den eneste skrue helt, genstartet telefonen, og startknappen begyndte at fungere perfekt.

06/27/2017 af sam

Prøv at udskifte det øverste kamera / højttaler / nærhedssensorflekskabel med et nyt, og alt skal fungere fint igen. Det virker defekt, hvis det får telefonen til at handle op, når den er tilsluttet. Du kan erstatte det med en ny og skal rette alt.

05/31/2017 af screensaviors

Jeg løsnede skruen bag midten af ​​startknappen (holdt den fast i metalbeslaget), og den fungerer magisk nu. Dette løser måske ikke mange af dem, men det fungerede for mig. Jeg spændte bare den skrue tæt, men må have været for tæt.

alcatel et tryk fast på boot

Hvilket giver perfekt mening, da en let vridning af berøringssensoren kan få den til at fungere, hvilket skaber alle de frygtede berøringsproblemer.

Også det øverste kamera / højttalerflekskabel skal tilsluttes, ellers fungerer hjemmeknappen ikke.

Brug kun skærme af høj kvalitet (ikke vær en billig skøjte! Lol), og stram ikke den eneste skrue bag på berøringssensoren. Hvilket giver perfekt mening, da en let vridning af berøringssensoren kan få den til at fungere, hvilket skaber alle de frygtede berøringsproblemer.

Kommentarer:

@Nwarpakir

04/18/2018 ved billa.4you

@Baladeva Ratna

02.05.2018 ved billa.4you

Ja, køb altid dele af bedste kvalitet ...

05/21/2018 ved Flica Hussey

Bemærk: Hvis du driver et værksted, skal du ikke være bange for at bede en rimelig pris i stedet for en kælderpris for dine dele og tjenester. Ved hjælp af en god skærm af høj kvalitet kan du med sikkerhed tilbyde 1 års garanti, mens den anden fyr nede på gaden ikke kan med deres billige skøre skærme, eller de bryder på ingen tid. De fleste kunder husker, hvornår de har gode dele og service)

08/14/2018 ved billa.4you

@ Alex Sander

Godt sagt Alex, mange 'billige' tilbagebetalte butikker bruger affaldsdele, og de er ikke klar over, at det vil koste dem mere på lang sigt og derefter købe dem af god kvalitet i første omgang. Selvom leverandøren udveksler det, koster det mere tid og kræfter at pakke det, skrive en note, sende det, spore det, vente på det.

Hver dag kommer en kunde ind i min butik totalt væmmet af en reparation i indkøbscentret, der laver denne slags lortjob. Jeg gætter dårligt for dem, godt for mig. )

08/31/2018 ved billa.4you

Rep: 1

Så jeg køber iphone 7 med knust skærm og startknap, så hvilke værktøjer og dele skal jeg købe? Kan nogen måske hjælpe mig?

Kommentarer:

Det er et spørgsmål som: 'Jeg har lige købt en bil, der er involveret i et sammenbrud, hvilke dele og værktøjer har jeg brug for for at ordne det?' Jeg ville bestemt ikke engang tænke på at reparere en bil, der styrtede ned, så på den note er du sandsynligvis bedre til at tage den til en lokal professionel telefonbutik. Det er undertiden en udfordring selv for professionelle, der har gjort det i årevis, endsige for nogen, der beder om, hvilke dele og værktøj der er behov for. Det koster virkelig ikke så meget (mindre end hundrede) og sparer dig masser af hovedpine. Bare et forslag, du gør hvad du vil.

10/09/2018 ved billa.4you

Rep: 1

Jeg tror, ​​det er en ny løsning til hjemmeknappen Iphone 7

https://youtu.be/JV6tl04-Rdk

https: //www.unionrepair.com/new-charging ...

Rep: 1

min i telefon 7 plus hjem nøgle ikke arbejde efter skærm udskiftning hvordan man løser disse problemer

Rep: 325

Enten fungerer flexen til hjemmeknappen på den nye skærm ikke - eller kablet i knappen selv er beskadiget. Hvis det er flex på skærmen - brug en anden skærm, hvis det er en tåre i hjemmeknappen flex, er der et problem. Kun apple kan erstatte hjemmeknapper til iPhone 7/8. Men for nylig er der blevet “opfundet” en løsning, der går omkring æble. Du kan købe en ny chargeflex, hvor der er en ny hjemmeknap med den, der omgår hardwarekontrollen ved opstart og får dig til at bruge telefonen. Dog uden touch-id og i nogle tilfælde fungerer lynporten ikke også med headsets .. :)

Rep: 1

Så opdater, min datter smed sin iPhone 7Plus, og skærmen knuste. Jeg udskiftede det med skærmudskiftningssættet fra en erstattede alt, hvad der fungerede undtagen startknappen. Hverken funktionaliteten eller fingeraftryksscanningen fungerede. Jeg tog det fra hinanden og kontrollerede forbindelser flere gange til ingen nytte. Cirka tre uger senere faldt hun det igen og bankede ned, og min tillid knuste. Jeg tog den med til en reparationskiosk i indkøbscentret, og de udskiftede skærmen, og alt fungerer nu? Så ikke rigtig sikker på, hvad der løste det, eller hvorfor det ikke fungerede før.

Kommentarer:

ærligt nok var det højst sandsynligt den skærm, du brugte. Jeg arbejder i et reparationsanlæg, og vi gennemgår cirka hundrede om ugen. tilfældigt vil vi have helt nye skærme, der enten ikke genkender startknappen, eller det vil få enheden til at starte loop. vi bekræfter ved at teste den samme skærm på andre enheder. skift skærmen ud med en anden, og det fungerer fint. vores teori er, at det er kablet, der går fra stikket til hjemmeknappen til logikkortet. måske et knæk eller bare et dårligt bånd. på begge måder sker det ofte på tværs af flere skærmproducenter. id søger en refusion på den skærm, du oprindeligt prøvede, hvis det var mig.

02/04/2019 ved Chris k

Rep: 1

Hej alle sammen, jeg gennemgår denne smerte i a ** også ... for få dage siden skiftede jeg en ødelagt skærm med en ikke så god ny, og jeg testede den (desværre uden straks at installere hjemmeknappen) for at se om det fungerede. Når jeg så, at det fungerede, installerede jeg hjemmeknappen på den nye skærm og forsøgte at være så blid som mulig, og telefonen gav mig en fejlmeddelelse om touch-id. Så jeg satte startknappen tilbage på den ødelagte skærm, men jeg fandt en underlig opførsel: berøringsskærm reagerede ikke (og startknappen fungerede ikke længere). Efter nogle forsøg bemærkede jeg, at hvis skærmstikket til højre er tilsluttet, reagerer berøringsskærmen ikke, med eller uden tilslutning af startknappen. Hvis kun det venstre skærmstik er tilsluttet, fungerer berøringsskærmen, men ikke startknappen. På den nye skærm fungerer berøringsskærm med alle to tilsluttede stik i stedet, men startknappen fungerer ikke. Har nogen af ​​jer oplevet noget lignende? Tak!

Kommentarer:

Jeg kan være enig med dig, det samme skete med mig for to dage siden - (trist ansigt)

05/20/2020 ved Jerry Mindful

Albert