Hvorfor spytter det kaffe / grunde ovenfra?

Pæn kaffemaskine

Reparationsvejledninger og support til kaffemaskiner fra Keurig inklusive K-Cup-systemer.



Rep: 385



Offentliggjort: 08/16/2015



Våde kaffegrums spytter toppen ud i stedet for at dispensere i en kop, hvilket gør et stort rod. Vi har forsøgt at rengøre, tørre og undersøge det samme resultat. Hvor / hvad er problemet?



Kommentarer:

Jeg har renset nåle både øverst og nederst og afkalket maskinen .... Hvad meredele sættes sammen igen. Anmeldelser af denne model er forfærdelige!, sig væk fra det

17/10/2016 ved Deb Sunderman



Prøv fix-delen på ebay. Det virker.

http: //www.ebay.com/itm/EASY-FIX-STOP-CO ...

03/16/2017 ved D & K Price House

Jeg bruger Keurig K-kopper (ikke genanvendelig) i en Keurig 2.0.

Jeg har gennemført denne rengøringsrutine igen og igen.

Enheden er kun 6 måneder gammel og bruges kun af mig måske 5 kopper om ugen.

Det er ikke tilfældige kup, men har tendens til at være kopper fra en given kasse .... forkert malet kaffe? Det har så en tendens til at ske for mange kopper, indtil jeg giver resten til en anden.

Tætningen er bøjelig og intakt, og spidsen er skarp.

Flere fora taler bare om at rense grundene, der ikke løser problemet.

(og iFixit ... Jeg har brug for flere omdømmepunkter for at indikere, at et svar ikke var nyttigt? Jeg stemmer ikke nogen ned, som din pop op-vindue indikerer, jeg angiver simpelthen, at det ikke løste problemet)

05/30/2017 ved VWrider

Problemet vil være med den sorte gummigennemføring, der skal være på plads omkring bunden af ​​den øverste spids. Du skal se / føle dig opad med fingrene. Et lys hjælper. Det giver forseglingen oven på K-kopperne. Hvis det mangler, lækker det. Hvis det er snavset / beskadiget / dækket med tørt grund, lækker det. Et andet indlæg har et link til, hvor man kan få udskiftninger for kun et par dollars, hvis det mangler / skal udskiftes. Lad dig ikke vide, at du bruger det forkerte mærke kaffe. Walmart-mærket fungerer lige så godt.

01/07/2017 ved ian.s

Sæl mangler ikke !!! Pumper stadig grund ud fra toppen! Mest sandsynligt er synderen, at forseglingen ikke er tyk nok til at forhindre grunde i at pumpe ud af toppen, når det sidste tryk bruges til at tvinge vand ud af kcup! personligt Jeg tror, ​​at hele dette design er mangelfuld! Hvor ellers vil grundene gå, når vand er under tryk, så skubber luft dem gennem det nederste hul, undertiden blokerer det, skubber det øverste hul, og andre gange går det gennem det nederste hul !! Absolut intet filtreringssystem eller grundene er for små !! Keurig har virkelig brug for en rigtig ingeniør til at løse dette problem i stedet for gættere, der sidder i et bestyrelsesrum !!!!

07/12/2017 ved dennis kimsey

20 svar

Valgt løsning

Rep: 670,5k

Karri Glass, se på punkteringsnålens områder og sørg for, at den nederste ikke er tilstoppet. Det ville få alt pres fra K-cup til at gå til toppen. Trin 2 på denne vejledning skulle hjælpe dig med det.

Kommentarer:

Forsøgte dette til ingen nytte !!

08/07/2017 ved dennis kimsey

Min segl ser fint ud, og jeg forstår ikke, hvorfor to forskellige keurigs ville have det samme problem, og en næsten ikke er blevet brugt! Det lækker ikke bare, da grunde eksploderer og går overalt.

25/12/2017 ved Gloria Beare

Dennis, jeg har to keurigs, en næppe brugt, og de gør begge det samme - bælg eksploderer og grunde går overalt. Jeg gav op og købte en Cuisinart. Jeg har haft det halvandet år uden problemer!

02/14/2018 ved Gloria Beare

Dennis, jeg bruger kun Keurig-godkendte bælg. Jeg har aldrig brugt genopfyldningskoppen. Nålen ser ikke ud til at være bøjet. Jeg udskiftede aldrig forseglingen, da jeg ikke var overbevist om, at det var synderen. Tak for forslagene.

02/21/2018 ved Gloria Beare

Fred være med dig. Jeg har det samme problem med min keurig. Jeg har en ældre måske to år gammel, der havde fungeret helt fint. Jeg har brugt skøre kopper i det, og de har fungeret helt fint, og pludselig begyndte det at løbe over med kaffegrums, der gik ud fra toppen, men jeg fik også vand og kaffe, der kom ud i bunden, så både toppen og bunden af koppen var punkteret. det kom lige ud af begge steder.

Jeg købte en ny keurig. det fungerede fint de første 5 kopper kaffe ved hjælp af de skøre kopper, og så begyndte det at gøre det samme. Jeg havde troet, at det måske var de skøre kopper, men det giver ikke mening for mig, at de arbejdede i to år på den gamle, og pludselig er de ikke, og det giver ikke mening, at det er forseglingen på en helt ny kaffemaskine, så jeg er stadig forvirret

Eventuelle andre tanker

Tusind tak. Gud velsigne dig

08/18/2018 ved Sr. Mariam Sharbel Vianney

Rep: 49

Hvis du kigger op på den øverste nål, skal du se en sort gummiforbindelse omkring nålens bund (top). Dette trykker ned på toppen af ​​kaffepuden for at forsegle den.

Jeg fandt vores var kommet ud / faldet ud og lå på bordpladen. Det lignede en gummifod til kaffemaskinen, men der manglede ingen, og jeg smed den næsten væk.

Ved at montere det på nålen helbredes det utæthedsproblemet.

Kommentarer:

Jeg havde den nøjagtige samme ting ske !!! Kunne ikke finde ud af, hvor det gik. Ingen omtale af det i delafsnittet i manualen. Glad for at jeg gemte det !! Tak!

06/20/2017 ved suesstang

Brugte en grøn te kop, og det fungerede fint.

08/07/2017 ved dennis kimsey

Der er en let løsning på ebay, der kan løse dette. DET ER EN NY DEL FOR KEURIG-BROUGERE, DER PASSER I BROUGERENS LÅG, DER SPÆNDER TÆTNINGEN PÅ K-CUP-låget for at forhindre vand og kaffe i at undslippe, når bryggeren pumper vand ind i K-cupen. Det handler om $ 3 og er pengene tilbage garanteret. Kontroller listen, der er angivet for den maskinmodel, som denne passer ind i.

https://www.ebay.com/itm/271239290594

26/11/2017 ved Dennis Gaudette

Jeg havde det samme problem ... gjorde alle problemer med at skyde punkter flere gange (selv med en keurig kundesupport gal) sendte de mig en helt ny K2.0 og den første kop / pod eksploderede grunde som en vulkan - helt ny maskine. Jeg har spildt 20 bælg af forskellige slags, som jeg kun bestiller fra keurig! Jeg har købt mindst 5 maskiner i mit liv og havde aldrig haft det før de sidste to. En mindre end 6 måneder og en 2 dage gammel. Det ser ud til, at bælgene ikke er kompatible. Jeg fandt en genanvendelig keurig-kop fra en tidligere maskine, og det er det eneste, der fungerer - ikke formålet med at have en keurig. Omkring at ringe til keurig igen for at bede om en refusion ... har altid elsket dem, men jeg er færdig. Helt ny maskine, første pod ud - så den ikke er bøjet nåle eller mangler sæler!

04/07/2018 ved sherry firkant

Jeg havde det samme problem, grundene skyder ud i kaffe. Problemet var ikke maskinen, det var bælgene. Bælgene var oppustede på toppen og havde for meget pres. Nu når jeg sætter bælgen ind for at brygge, skubber jeg toppen af ​​bælgen ned for at frigøre tryk. Har ikke haft nogen problemer siden at gøre dette. Maskinen fungerer godt.

07/21/2018 ved Vickie Gibson

Rep: 25

Okay, så der er en lille lille pakning omkring den øverste nål. Dette var af en eller anden grund forårsaget af mit problem, og derfor spydede grunden, fordi der ikke var noget at holde tingene sikkert rundt om nålen! $$ & *. Løsning: Ringede til Keurig (de er vidunderlige) og de tilbød at sende en ny pakning ud (gratis og dette var en ældre maskine) sammen med et specielt værktøj, der kræves for at få pakningen installeret sikkert.

Jeg anbefaler, at du bruger en lommelygte og kigger på nålens bund øverst for at se, om den nødvendige lille gummiforseglingspakning på en eller anden måde er løsnet og kastet på toppen af ​​en K-kop sandsynligvis! Ring derefter til Keurig og se om de hjælper med at afhjælpe dit problem?

Kommentarer:

Så jeg ringede til firmaet og talte med en teknologi, og han fik mig til at bruge en papirclips til at rense nålen i toppen, og det syntes at løse problemet med spydgrunden

07/23/2018 ved Cheryl Olmos

Rep: 25

Jeg har problemet med Dunkin 'har 4 kasser. Jeg prøvede en ny maskine samme ting jeg gik til donuthus ikke noget problem alle kasser har samme produktkode

Kommentarer:

Samme her - Dunkin Donuts bælg er dårlige. Jeg købte dem fra 3 forskellige steder (inklusive direkte fra Keurig), og de skruer altid op!

23/08/2019 ved kokopelli20

Rep: 13

Dine genanvendelige k-kopper skal ændres. Jeg havde lige det problem og fik nye k-kopper til at fungere

Kommentarer:

Dette problem er fælles for de fleste mærker af genanvendelige - genopfyldelige k-kopper. Fortæl os mærket, hvis du har en, der ikke lækker efter flere uger.

03/17/2017 ved Dennis Gaudette

Jeg har ingen problemer med folgers. Men Dunkin Donuts og McCafe I har problemer.

06/30/2017 ved Richard James

Dette skyldes de genanvendelige k kopper. Skift dem, og problemet er løst.

03/17/2017 ved tracivincent

Dette problem er fælles for de fleste mærker af genanvendelige - genopfyldelige k-kopper. Hvis du har en der ikke lækker efter flere uger, så fortæl os mærket ..

03/17/2017 ved Dennis Gaudette

Min helt nye maskine sætter grounfds i McCafe, men ikke Victor Allen hvorfor?

09/21/2017 ved Timberly Stuart

Rep: 13

Jeg har brugt flere mærker uden producenter. De lider alle af den samme fejl. Det er bælgene. Pod-producenterne bruger ikke tilstrækkeligt klæbemiddel til at fastgøre topdækslet. Dækslet trækkes fri fra bælgen, når kaffemaskinens låg er lukket. Jeg har haft dette forekommer oftere med Gloria Jean-mærket end nogen anden, men alle mærker har denne fejl.

Kommentarer:

Dette er, hvad der også sker i mit tilfælde. Topdækslet kommer uforseglet omkring den ene kant. Mit problem har været med Peets kaffe Big Bang-kaffe. Jeg tror, ​​det har også at gøre med, at bælgen er for under tryk. Jeg tror, ​​jeg har bemærket, at det kun sker, når toppen af ​​bælgen pustes op lidt, inden maskinen sættes i.

07/27/2018 ved Debbie McNulty

Ja! Jeg tror, ​​at trykket i en K-kop, før den er installeret, er en nøgle til at forstå mange af problemerne med Keurig. Når kopperne bukker øverst, er der tryk derinde. Jeg trykker ALTID K-skålen ned for at lade den nederste nål gennembore skålen og først aflaste trykket. Først derefter sænker jeg låget, der gennemborer toppen af ​​koppen. Hvis dette ikke er gjort, kan toppen først blive gennemboret ... trykket skubber kaffegrund OP I den øverste nål og forårsager træsko. Dette er den eneste måde, jeg kan finde ud af, hvordan kaffe muligvis kan komme ind i den øverste nål. Jeg trykker altid koppen først ned for at aflaste ethvert pres, og jeg har ikke haft et problem i årevis. Håber dette hjælper!

07/27/2018 ved David Hobson

Ja ja og ja, jeg har dette problem med Green Mountain Souther Pecan. Jeg har haft dette problem så mange tid, og Keurig har sendt mig så mange gratis kasser, der stadig ikke har problemet. Mit næste opkald er til Green Mountain. Alt, hvad jeg vil have, er min kaffe om morgenen og ikke behøver at rydde et rod hver eneste morgen.

tændingsild tændes ikke eller oplades

08/20/2019 ved jillwingert08

@ fix8011things Jeg gør dette - tryk pod'en ind for at punktere bunden, inden du lukker toppen - og den fungerer stadig ikke og gør et rod.

23/08/2019 ved kokopelli20

Jeg har det samme problem med McCafe bælg, der ikke har bund.

03/03/2020 ved Jeff Armitage

Rep: 13

For finmalet, og vandet kan ikke skubbe igennem

Kommentarer:

Jeg har en dobbelt pot, kurven fungerer ikke korrekt. Kaffemalet går overalt, når du brygger.

28/09/2020 ved myrtlestough

Rep: 35

Offentliggjort: 07/23/2018

Jeg har Keurig 2.0-maskinen.

Jeg har prøvet nogle af ovennævnte løsninger. Fra rengøring til gummipakninger / ringudskiftninger, og enheden fortsætter med at tilfældigt placere grunde, hvor de ikke burde være. Jeg bruger Peets (French Roast) Coffee Keurig Pods. Det øverste låg er let hvælvet.

Jeg sætter bælgen i kammeret. Tryk derefter forsigtigt på det øverste låg for at flade det ud. Efter at have punkteret den nederste del af bælgen frigør dette det indre tryk.

Se om din enhed opfører sig som jeg beskriver her :

Ved brygningspunktet trykker jeg på den blinkende startknap. Normalt går jeg væk for at gøre andre ting, mens kaffen brygger. Et eller andet sted i denne proces får jeg grund i kaffekoppen og tilfældigt grunde, der spytter siderne af maskinens hoved ud. Jeg har bemærket en let bevægelse i 'hovedet', når brygningsprocessen er aktiv. Bare en blid bevægelse op og ned. Det tog et stykke tid for mig at bemærke det.

Nu trykker jeg på den blinkende startknap og lægger forsigtigt pres på sølvkanten for at begrænse 'hovederne' op og ned. Fra denne opdagelse fremad har jeg ikke haft nogen kaffegrund i kaffekoppen eller spydt uden for maskinen.

Det er mildt sagt et midlertidigt arbejde, men bedre end at have kaffegrunde, hvor de ikke burde være. Prøv dette og lad os vide, hvis dette fungerer for dig.

- Gary

Kommentarer:

Tak Gary, jeg er enig med dit input. Mit problem har også været med Peets kaffe og det samme scenario som dit.

07/27/2018 ved Debbie McNulty

Jeg har også haft dette problem med andre 'Keurig Coffee Pods', ikke kun dem fra Peet's.

07/28/2018 ved Gary

Jeg har også haft problemer med Petes kaffe.

06/22/2019 ved Charles Howard

Rep: 13

Det er et dårligt parti kopper, men ikke på grund af ekstra luft. Det er sket for mig tre gange starter altid med en ny boks. Jeg renser nålen, men retter den ikke, så lægger jeg en kop fra en anden kasse og fungerer fint flere gange. det sidste dårlige parti var doughnuthusmærke med en “W” støbt i bunden.

Kommentarer:

Jeg er enig. Mit parti var fællesskabskaffe. Når kontaktet community sendte mig en anden batch, men de havde det samme partinummer og fungerede heller ikke. Jeg har rivet toppen af ​​og hældt kaffen i den genanvendelige kop. Filtret inde i bælgen ser ud til at være sat for lavt, og den nederste nål river det.

03/20/2019 ved dougsce

Rep: 13

Mit problem var toppen omkring hullerne, hvilket skabte et stort hul, som grunden kommer ud af, når du brygger. Rensede nåle, punkteret inden brygning, alt til ingen nytte.

Jeg fandt ud af, at det at virke virker at placere en firkant af aluminiumsfolie oven på koppen før brygning.

Kommentarer:

På min gamle B40-maskine fandt jeg ud af, at gummitætningen var for tyk og stansede det store hul på de nyere bælg. Skåret et mm gummi ud af forseglingens bagside, så det bryder ikke toppen af ​​bælgen nu. Nu behøver jeg ikke bruge aluminiumsfolien.

05/08/2020 ved Richard Cooper

Rep: 13

Sendt: 28.08.2020

Jeg havde dette problem over et år eller deromkring siden! Efter at have købt en ny brygger, og den gjorde det samme, var jeg overbevist om, at jeg havde dårlige k kopper! Efter adskillige opkald med Keurig nævnte jeg utilsigtet, at jeg havde godt vand, fordi jeg lige havde sat en blødgøringsmiddel og filtreringsenhed i! Det var da Keurig servicedame fortalte mig, at deres bryggerier ikke klarer sig godt med blødgøringsvand! Sagde brug det billige ole Walmart kildevand, og mine eksploderende k kopper skulle forsvinde! Jeg troede, de var nødder, men jeg skiftede til det vand og har ikke haft noget problem siden! Jeg havde endda bryggeren udenfor til skrald afhentning og bragte den tilbage for at prøve den en sidste gang. Jeg bruger det stadig! Brug ikke vandblødgøringsapparatets vandperiode! Håber dette hjælper en anden!

Rep: 13

Sendt: 28.08.2020

Jeg havde også dette problem, men kun med bælg, der virkede for meget under tryk. For det meste med Peets kaffepuder af en eller anden grund. Jeg var nødt til at sørge for, at jeg satte pod'en i og pressede ned for at stikke bundhullet og aflaste trykket, inden jeg lukkede min maskine. Det fungerede ret godt. Nu bruger jeg bare de genopfyldelige bælg, da jeg prøver at fjerne affald. Bliver grøn :-)

Kommentarer:

Ja. Nemlig. Jeg var lige ved at sende det samme.

1. januar ved Myra

Rep: 25

Sendt: 25-04-2016

Kari, det lyder som om du prøver at brygge med en Keurig My-K genanvendelig kop. Har jeg ret? Kontroller, at du har fjernet kopholderen, der fulgte med maskinen, og udskiftet den med My-K-genbrugsfilter. Her er et link til en video, der forklarer, hvordan det gøres. Men du kan stadig have noget spyttende kaffe, fordi Keurig My-K kopper ikke rigtig fungerer for godt, medmindre du ændrer maskinen med det nemme fix-kit, der diskuteres andetsteds i dette emne. Held og lykke.

https: //www.youtube.com/watch? v = hh7EC_cO ...

Opdatering (02/27/2017)

Der er en let løsning på ebay, der kan løse dette. Det er en ny del, der passer ind i Keurig-låget, der strammer tætningen på K-cup-låget for at stoppe vand og kaffe og grunde fra at slippe ud, når bryggeren pumper vand ind i K-cupen. Det handler om $ 3 og er pengene tilbage garanteret. Kontroller listen, der er angivet for den maskinmodel, som denne passer ind i.

http: //www.ebay.com/itm/PLASTIC-REFILLAB ...

Rep: 1

Det kan være brugen af ​​K-kopper, der ikke overholder Keurig-designet. Disse kan medføre, at der dannes for stort hul øverst og forårsager en utæt tætning. Prøv at bruge K-kopper med Keurig-navnet, logoet eller begge dele. Hullet, der bliver lavet i toppen, skal være mere af en lille cirkulær natur snarere end en større trekantet åbning.

Kommentarer:

Alle K-kopper har været Keurig-mærket - for det meste Green Mountain. Meget frustrerende, da jeg lige betalte $ 149,00 for en gryde og spildte omkring $ 25 i K-kopper, der forsøgte at få en kop kaffe, der ikke bare var en kop vand fuld af grunde.

07/01/2018 ved Lori Huber

Jeg bestilte mine Dunkin Donuts bælg lige fra Keurig, så de overholder bestemt! Men de spytter stadig grund overalt og tilstopper min maskine.

23/08/2019 ved kokopelli20

Rep: 1

Min maskine ser ud til at mangle den ofte nævnte gennemføring på den øverste nål. Imidlertid bemærkede jeg, at problemet med grunde i min kaffekop kun opstod, når jeg brugte genanvendelige bælg. Manglen på en gennemføring syntes ikke at være et problem, da jeg brugte de ikke-genanvendelige bælg.

Med det i tankerne gennemgik jeg flere af de løsninger, der fokuserede på selve bælgene. Som nævnt i mange af disse svar synes der at være en synlig 'hævelse' i folielåget på de genanvendelige bælg, når jeg sammenligner dem med de ikke-genanvendelige bælg. Jeg har brugt forslaget om at skubbe bælgen (forsigtigt) på den nederste nål for at punktere bælgen / frigøre trykket. Jeg har brugt denne praksis i to uger nu og har ikke oplevet yderligere forekomster af grunde i min kaffekop.

Rep: 1

Jeg arvede lige en enkelt servering Keurig, og efter at have renset den lavede jeg min første kop kaffe med den kun for at opdage, at grundene var alle i den ... yuck! Jeg søgte på Internettet efter svar og læste denne tråd. Jeg gjorde som anbefalet og sørgede for, at nåle var klare, og den sorte øvre pakning var på plads, og at alt var i orden. Derefter prøvede jeg endnu en kop kaffe, og den kom perfekt ud. Forvirret dissekerede jeg derefter de to brugte K-kopper (Green Mountain-mærket) for at se, om den første kop havde et problem, og ja, det gjorde det. Efter forsigtigt at trække folierne forsigtigt af, tømte jeg grunden og opdagede, at den defekte havde et indbygget filter, der ikke var helt fastgjort rundt om hele det øverste område, en 1 ”sektion af omkredsen var uforseglet til plastikskålen. Jeg gentog processen med den “gode” K-kop og fandt ud af, at det indvendige filter var helt intakt og helt forseglet rundt om toppen. Lang historie kort, det dårlige forseglingsjob på fabrikken havde fået grunden til at komme ud i kaffen. Sammenlign mit billede, der viser en god kop til venstre og en dårlig til højre. Du kan ikke se noget filtermateriale på bagsiden af ​​det dårlige bæger, hvor det ikke var forseglet, og resten af ​​det har de resterende materiale, hvor jeg forsøgte at fjerne det til genbrug af koppen. En god forsegling formodes at være smeltet ind i plastikskålen, så den ikke kan lække ud af indholdet, ligesom den gode kop til venstre.

Rep: 1

Jeg fjernede lige den øverste nålepakning, indsatte en metalskive, og problemet er løst !!!

Håber dette hjælper.

Rep: 1

Så jeg havde det samme problem, jeg skiftede endda fra en Keurig til en Faberware. Det viser sig, at Kcups selv har skylden. Se nøje på politiet, er der topkuppel ?? Der er for meget luft! Anbring politimanden i maskinen, og skub den ned på den nederste nål for at frigøre noget lufttryk, inden du lukker låget, så den øverste nål punkteres og forsegles omkring den. Håber dette

Kommentarer:

Nix. Hjalp slet ikke.

23/08/2019 ved kokopelli20

Rep: 1

Jeg forsøgte at bruge en composatvble k-pod, BOYDS, Farmers, og det ser ud til, at det bløde filter i bunden ikke er lang nok til at blive punkteret af den nederste nål, men det skulle ikke være nødvendigt på grund af det indbyggede filter ikke plast. Det ser ud til, at dybdestørrelsen ikke er i stand til at ramme bunden og gennembore bælgen. Så lækage vand og grunde overalt. Hvad nu?

Rep: 1

Efter at have returneret en maskine og få den helt nye til at gøre det samme, begyndte jeg endelig at stikke et pinhul i hver pod før brug, og dette har løst problemet omkring 99% af tiden. Jeg har bare en pindeand, der er tapet til en blyant ved siden af ​​Keurig-maskinen. Frigørelse af tryk med det lille pinhul gør tricket.

Karryglas