Enhver mulighed for at erstatte Homebutton OG har Touch ID stadig funktion?

Iphone 6

Udgivet den 19. september 2014 er denne 4.7 '' iPhone-skærm den mindre version af iPhone 6 Plus. Identificeres ved modelnumrene A1549, A1586 og A1589.



Rep: 667



Sendt: 11/04/2016



Jeg laver en masse telefonreparationer, og jeg har nogle kunder, der forsøgte at udskifte skærmen på deres iPhones af sig selv og brokr deres hjemmeknap (for det meste flexkablet).



Er der nogen mulighed for at få Touch ID til at fungere igen uden at få det repareret eller erstattet af Apple?

Kommentarer:

Det er muligt, men kun apple center kan gøre det, og jeg erstattede min kundeskærm og hjemmeknap i apple store, og det fungerede, efter at de udskiftede det. det skal repareres efter udskiftning, men ved ikke hvordan.



06/12/2017 ved David

Ved nogen, hvor meget en udskiftning af en hjemmeknap koster i Apple-centret? Og er Apple Care specifikt påkrævet for udskiftningen?

07/08/2017 ved Sem B

At erstatte hjemmeknappen med Apple koster $ 80

06/11/2017 ved Tyler Shelley

Jeg bestilte en udskiftning af iPhone SE for et par dage siden, da min gamle brød, og da den kom, fandt jeg ud af, at den blev renoveret. Touch ID fungerede ikke, da startknappen var blevet udskiftet, og så byttede jeg den fra min originale telefon og satte derefter telefonen i DFU-tilstand og nulstillede den. Selvom jeg har en original hjemmeknap, fungerer den ikke.

01/02/2018 ved Feni

Tak Tyler for disse oplysninger, det vidste jeg heller ikke selv. Når jeg foretager reparationer via iCracked, ved du også, hvilke oplysninger jeg har brug for (hvis nogen) for at få Touch ID-komponenten korrigeret og rettet, da det ikke er min personlige ejendom?

02/27/2018 ved Tchad

30 svar

Valgt løsning

Rep: 60,3k

Bogstaveligt talt ikke muligt, hvis du udskifter knappen.

Det er muligt at splitte den brudte hjemmeknap sammen igen, hvis du har færdighederne. Der er dog ingen 'chip' på en iPhone 6-hjemmeknap. Den eneste chip er sensorchippen smeltet med safirens overflade, det er ikke muligt at fjerne chippen fra knappen eller udtrække nogen data fra den.

Kommentarer:

Mange tak for info 'bro

10/08/2017 ved Mushtaq Mahomed

@tomchai du virker meget velrenommeret, så jeg vil meget gerne stille dig et spørgsmål angående iPhone 7/7 + Home-knapper. Da jeg foretog en udskiftning på min 7+ skærm, var jeg hensynsløs og rev den øverste halvdel af flex lidt, og nu fungerer Touch ID og klikfunktion ikke længere. Min plan er at tage en iPhone 7-hjemmeknap, der ikke er beskadiget, og bytte U10, så jeg får den originale U10 på det nye flexkabel, det ser ud til, at dette kun løser klikfunktionen, men ikke Touch ID. Ved du, hvilken chip der er til Touch ID på hjemmeknapens bøjning? Jeg vil gerne vide, så jeg kan bytte både den chip og U10 til den nye flex, så mine telefoner til hjemmeknappen fungerer korrekt. Tusind tak.

04/02/2018 ved Ethan

Sensoren under selve knappen er vært for Touch ID-kryptering, så kun den originale knap fungerer.

05/02/2018 ved Tom Chai

God andel ..

02/03/2018 ved pattonki

Ethan, det gør det ikke. Turtle (U10) fungerer ikke, hvis MESA ikke stemmer overens, og Turtle alligevel ikke er parret med enheden, så det ville være meningsløst at flytte det.

06/06/2018 ved Ben Duffy

Rep: 115

Jeg fik faktisk en ny til at fungere, jeg frakoblede først batteriet, frakoblede lcd'en, batteriet tændes igen, lad det starte med at være forbundet til en computer, så du ved, hvornår det er startet, og frakobl derefter batteriet igen, på lcd'en frakobl hjemmet knap, sæt derefter lcd'en på igen, lad den starte op, luk den derefter igen, tilslut hjemmeknappen igen og start, luk derefter og gendan i dfu-tilstand, så fungerer den, den omskriver dybest set koden til hjemmeknappen , Jeg har gjort dette på mange mange telefoner nu med 100% succes, håber det hjælper

Kommentarer:

laptop-batterilampe blinker orange, når det er tilsluttet

Forsøgte du det med den originale Apple-hjemmeknap fra en anden enhed eller med en erstatningsdel?

05/10/2017 ved мОзеб

Jeg prøvede din metode og i mit tilfælde på iPhone 6S fungerer ikke

06/10/2017 ved мОзеб

Kan du skrive det, du sagde igen, jeg kan ikke rigtig forstå, hvad du siger

07/10/2017 ved Jadon simpson

var det en hjemmeknap fra Apple, meget interessant

08/10/2017 ved Mushtaq Mahomed

Hvordan identificerer du en original originalknap til Apple. Jeg har cirka 20 originale Apple-skærme, og ingen har en startknap med et æble på.

08/10/2017 ved Richard Clausell

Rep: 12k

Ikke det, jeg har fundet, og jeg har helt sikkert prøvet. Det bedste, jeg kan finde ud af, er at der er en chip i Touch ID-knappen, der er parret med logikkortet på fabrikken. Disse oplysninger gemmes et eller andet sted på kortniveau, da en sletning / gendannelse ikke nulstiller den.

Touch ID er ret freaking solid sikkerhed. Jeg giver Apple en gevinst på denne.

Kommentarer:

Det gælder muligvis kun iPhone 5s. Startknappen på iPhone 6 har kun en chip, selve sensorchippen.

04/11/2016 ved Tom Chai

Der skal være noget, der gemmer identifikatoren.

Er der ikke?

Jeg mener ... det er ikke gemt på enhjørningspar. Der skal være noget, der gemmer identifikatoren for startknappen, eller det ville være muligt at bytte hjemmeknapper.

Ret?

04/11/2016 ved Josh W.

Ja. IPhone 5s-knappen har 2 dele, sensorchippen bag krystallen og controllerchippen på flexen, også den anden ende af kæden ville være A7 CPU. Men startende med iPhone 6 begyndte Apple at bruge en one-chip-løsning, sensorchippen og controllerchippen er den eneste.

Jeg har hørt folk rette hjemmeknapbøjninger ved at splejse ødelagte ender sammen, udskifte funktionsdygtige hætter / choker / modstande på det eller endda migrere controller-chip til iPhone 5s (ikke bekræftet), men chipmigrering ville ikke være mulig for hjemmeknapper på iPhone 6 og derover, fordi der kun er en chip, og det ikke er muligt at trække den ud af krystallen.

05/11/2016 ved Tom Chai

er det limet på krystallen? Da jeg har en startknap, der har små revner, men fungerer, dvs. TOUCH ID osv. Måtte udskifte skærm og fik en ny startknap med den nye skærm. Brug for at udskifte knappen ser kun ikke godt ud med den knækkede knap, vær venlig at hjælpe.

01/05/2017 ved Mushtaq Mahomed

Du kan få et Touch ID-modtageligt 'klistermærke' for at beskytte hjemmeknappen og dens funktionalitet. Jeg har en såvel som en 5D hærdet glasbeskytter, og mærkaten sidder flush. Næsten som om jeg ikke har det ekstra 3 mm lag af beskyttelse. Det fungerer også med Touch ID-sikkerhed og alle ting Touch ID-orienterede.

02/27/2018 ved Tchad

Rep: 34,6k

Desværre ikke (som jeg er opmærksom på). Det er knyttet til processoren med et unikt ID, så hvis begge ikke stemmer overens, fungerer touch ID ikke. Apple gjorde dette af sikkerhedsmæssige årsager.

Kommentarer:

Jeg har hørt, at der er en metode med lodning (?) Af chippen fra flex eller noget lignende .. Og ville det ikke være muligt at lære processorens unikke ID at kende og ændre det på hjemmeknappen?

04/11/2016 ved ppalfinger

Hvor nørdet vil du have mig til at blive? Jeg har en ret god forståelse af, hvordan det fungerer, jeg ved bare ikke, hvordan jeg skal forklare det på en enkel måde.

04/11/2016 ved Josh W.

I teorien, ja. Hvis du kunne læse processorens id og havde software til at ændre id'et på chippen på startknappen, kunne du. Så vidt jeg ved, er dette ikke gjort endnu.

Det kan gøres i fremtiden, men som Josh siger, er Apple meget tæt på deres sikkerhed. For at sige det på denne måde kan jeg stadig ikke finde en måde at omprogrammere SMC-chips fra MacBooks lavet for mange år siden, så jeg kan ikke købe dem nye og i stedet nødt til at trække dem fra ødelagte brædder ...

04/11/2016 ved Reece

@joshw Prøv at forklare :)

04/11/2016 ved ppalfinger

Dette er min logik:

Apple laver ikke Touch ID-scanneren og logikortet sammen, men du kan ikke bruge dele, der ikke matcher, så på et tidspunkt parres de. Touch ID har en IC, og telefonen har sine IC'er, så på et eller andet tidspunkt parres de to sammen gennem programmering. Det ville kun give mening, at når softwaren er indlæst på telefonen, finder den Touch ID-id'en og opretter en unik intern kode. Hvis en af ​​disse dele byttes, kontrolleres koden ikke, og Touch ID mislykkes.

Da ingen mængde softwarehacking har været i stand til at afkode eller kode dette, er det næsten helt sikkert en engangshændelse, der ikke kan gentages uden at bruge den metode, der anvendes på fabrikken. Jeg er vant til Android-programmering, så det er efter min mening en slags MD5-kontrol.

04/11/2016 ved Josh W.

Rep: 37

Der er en måde at beholde touch-ID'et, når du reparer en iPhone-hjemmeknap. Jeg renoverer telefoner og sælger derefter på eBay. Jeg har en masse hjemmeknapper og blandet dem sammen og havde brug for at finde den rigtige hjemmeknap til den telefon, jeg arbejdede på. Jeg ringede til Apple, og de fortalte mig, at det kunne gøres, men fik aldrig at fortælle mig hvordan, fordi jeg var nødt til at lægge på og virkelig troede jeg bare, at repræsentanten ikke vidste, hvad hun talte om.

Den aften fik jeg fat på en telefon med en sort skærm og greb bare en vilkårlig knap for at teste den, og jeg satte telefonen i gendannelsestilstand, og efter at jeg begyndte at indstille den, svingede fingerscanningen ikke, og jeg var i stand til at bruge Touch ID. Det var de, jeg havde brugt en hvid knap, og Touch ID fungerede, og det kunne ikke have været originalen, da min skærm var en sort skærm. Jeg ringede til Apple igen og fik at vide, at ja, det skulle fungere. Hvad repræsentanten forklarede for mig var, at nogle virksomheder ikke lægger den rigtige hardware på de hjemmeknapper, de sælger for at spare penge, men hvis du køber en kvalitets en, vil den være i stand til at nulstille Touch ID til at arbejde ved at udføre et komplet system gendanne i DFU-tilstand. Så hvem vidste, at du kan gendanne Touch ID, det afhænger bare af startknappen, du har købt. De sagde, at Apple Store og Best Buy kan reparere det for dig og beholde dit Touch ID.

Kommentarer:

Den hvide hjemmeknap, var den originale Apple-hjemmeknap bare fra en anden iPhone?

09/19/2017 ved Marko Himanka

hvordan man åbner samsung galaxy tab 3

Jeg er ikke sikker, men Apple rep sagde, at det skal være af høj kvalitet. Mit gæt er at skulle være Apple. Jeg vil ringe til iPhone-hjælpelinjen, hver gang jeg ringer, de er meget nyttige.

09/19/2017 ved Richard

Jeg kan ikke bekræfte, hvad Richard sagde. Efter dit indlæg var jeg meget nysgerrig, om denne metode ville fungere, så jeg satte to iPhones fra hinanden og prøvede Homebutton fra den ene iPhone på den anden, men også efter en normal nulstilling og en nulstilling i DFU-tilstand giver telefonen mig stadig en touch ID-fejl ...

02/10/2017 ved ppalfinger

Jeg er ret sikker på, at det måske skete en heldig, som jeg tvivler på. Jeg læste, om det kan gøres med jailbreak. Hvis dette er sandt, er dette for mig den mest sandsynlige årsag. Jeg læste, hvis du jailbreak det, så selvom du går tilbage til æble firmwareknappen forbliver sammenkædet. Jeg forsøgte også at duplikere, hvad der skete med mig, og det fungerede ikke igen. Jeg tog knapper med originale knapper og placerede dem på en anden telefon og intet. Jeg ringede til apple igen, de fortalte mig igen, at det kan gøres. Jeg begyndte at føle, at de prøvede at få mig til at skifte skærm og knap i Apple Store. De sagde, at det helt sikkert fungerer. Jeg ved ikke, om det er sandt. Overvejer at gå til App Store med en telefon med ikke-fungerende hjemmeknap og få udskiftet skærm og knap. På denne måde ved jeg, om de bare skifter knap og foregiver at programmere det, men jeg har talt med 4 Apple-reps på telefonen, og alle garanterede mig praktisk talt, at det kunne gøres. Jeg vil undersøge jailbreak-metoden. Jeg tror, ​​jeg kan have en bedre chance på den måde.

02/10/2017 ved Richard Clausell

Jailbreaking fungerer ikke, sikkerhedsparingen fungerer under OS-niveauet. Der er en parringsrutine i firmwaren, men kræver, at Apple-server underskriver anmodningen som når du opdaterer systemet. I modsætning til systemopdatering er denne server normalt ikke tilgængelig for offentligheden. Måske skete der en fejl, så på en eller anden måde nåede du faktisk den, og den underskrev anmodningen for dig.

02/10/2017 ved Tom Chai

Rep: 37

Spørg ikke, hvordan jeg fandt ud af det, men chippen i 'officielle' TouchID-knapper er faktisk ikke OTP.

Det er faktisk en e2prom men med den eksterne skrivespændingslinje dirigeret gennem en cellesikring, så når den skrives, bliver den 'Zapped' og går åbent kredsløb eller i det mindste meget høj modstand for at ethvert forsøg på at omskrive det derefter mislykkes.

Måden at løse dette på ville være at tørre chippen med røntgenstråler. Det er overflødigt at sige, at det ville være farligt, men UV-lys fungerer muligvis som det har gjort med mange mindre chips, som dette sandsynligvis vil være. Cellestørrelse er sandsynligvis i mikrometerområdet, så det skal være muligt med noget som en Cool-X eller lignende.

Kommentarer:

Jeg spekulerer på, om en degauser vil tørre det. Sats på, at det ville

05/11/2020 ved James

Rep: 25

Hej, en Touch ID-sensor er unik for hver telefon. Du kan ikke erstatte den selv med den originale. Hvis det fungerer, er du bare heldig, fordi telefonen har glitched og kan parre med den nye sensor. Apple retter din hjemmeknap ved at udskifte hele frontskærmen og parre den med Horizon Machine. Apple gør dette også, hvis du har brug for udskiftning af skærmen. Jeg tror, ​​at Best Buy også kan reparere Touch ID, fordi de havde Horizon Machine.

Kommentarer:

Undskyld broder, jeg har gjort det med succes mange gange for at købe dette. Der er en genvejstast / strømcyklusteknik, der involverer dfu, tilsluttet pc (eller min iMac i mit tilfælde), hvor man skal dfu, mens den er tilsluttet, og derefter forblive tilsluttet pc'en og slukke for telefonen, frakoble skærm og batteri (batteri først), og tilslut derefter igen hardware og bringe det ud af dfu med gendannelsestilstand. Kan være finicky, og hvis du går glip af timingen på et trin, endda lidt, fungerer det ikke.!

05/11/2020 ved James

hvorfor laver du ikke en video og sender den på youtube og tjener millioner

06/12/2020 ved Flarnitet

Rep: 13

Hej,

bare for at fortælle dig hvordan .. Min Start-knap på min iPhone 6S knækkede, og jeg havde brug for at købe en anden. Jeg fik en fra eBay til omkring 5 $. Har installeret det, og det fungerer fint. Undtagen Touch ID. Jeg prøvede med gendannelse i DFU-tilstand, som nogle brugere her foreslog, men havde ikke held med at få Touch ID til at fungere. Måske er det muligt bare med original hjemmeknap fra Apple. Hvis nogen fandt vej til at få Touch ID til at fungere efter udskiftning af hjemmeknappen, så lad mig det vide.

Kommentarer:

ja hvis du stadig har den gamle hjemmeknap

22/12/2020 ved Micah

Rep: 1,1k

Jeg udskiftede skærm på min iPhone 5s Touch ID mislykkedes heldigvis, havde flexen af ​​den originale fingeraftryksscanner sat det tilbage på telefonen Viola arbejdede igen, kan helt sikkert sige, at det er parring med chip med logikbrættet. Fik en iPhone 6 Plus til at prøve den næste vil fortælle dig resultaterne snart

Rep: 13

apple bliver nødt til at skifte din hjemmeknap, jeg har endda prøvet en oem iPhone 6-hjemmeknap og sat den på yderligere seks, men Touch ID fungerer kun med den startknapp, som logkortet fulgte med

Kommentarer:

det er muligt, hvis du har det værktøj, jeg har

4. januar ved Micah

Rep: 25

Så alle jer, der spørger om 'har 5'erne en chipinfo, der kan lagres'

Sagen er, forestil dig et kulramme. Du har tre røde og derefter tre blå.

Selvfølgelig er det en række chips, der læser 1 og 0. Men chiplæseren

inde i telefonen ser de tre røde og tre blå og siger ok.

Det er hårdt kablet, i chips. Det er ikke et læsbart program som sådan

chippen læste bare en række chips under startknappen, den derefter

gør det thang og siger yep, ok det er de rigtige chips i den rigtige rækkefølge.

Måske for at udvide lidt er der en algoritme, der efter chippen på startknappen

er 'læst', det sætter algoritmen i spil og siger yep, 37 det er den ene.

Bundlinjen er, at der ikke er nogen programmerbar information, der skal gemmes

Kommentarer:

Faktisk har Touch ID-sensorchippen programmerbar intern hukommelse, den har opgraderbar firmware og muligvis et sikkert nøgleopbevaringsområde til parringsnøgle. Det er skrevet på fabrikken og er også muligt at blive skrevet af Apple-servicetekniker under skærmreparation. Nu er problemet, at der kræves en digitalt underskrevet kommando til at omprogrammere denne ting, kun Apple har masternøglen til det. Det ser også ud til, at ingen har fundet ud af, hvordan man kan tvinge til at læse eller skrive det område af chippen endnu.

04/30/2018 ved Tom Chai

Rep: 1

Jeg har ip6s 64GB MKQP2J / A, jeg tjekker, at det skal være sølv 64GB, men min iPhone er GULD med guldring rundt om i hjemmet, touch id fungerer fint! mærkeligt nok? nogen idé om, hvad der foregår med min iphone?

Kommentarer:

Hvor fandt du oplysningerne (ip6s 64GB MKQP2J / A)?

Hvis det var i dine indstillinger, har du måske et andet bundkort og en Hjem-knap end den, din iPhone blev produceret.

02/10/2017 ved ppalfinger

Rep: 1

hej, jeg har det samme problem at. Men der er ingen mening i at parre den originale berøringsknap med CPU, da fingeraftryksinformationen er placeret et eller andet sted på logikortet.

Med noget internetsøgning har jeg været i stand til at finde nogle løsninger, bare at gå ind i DFU-tilstand og nulstille iphone eller afbryde strømmen for at skylle den.

Kunne være held eller ej, men da de gjorde det, er det værd at prøve.

Kommentarer:

Denne fyr er den mest clueless af partiet

06/06/2018 ved keats11

Rep: 1

Hvorfor gøre tingene komplicerede, fungerer min Ipad med fingeraftryk fra min kone, så hver gang hun vil bruge dette Ipad Touch ID, skal hun være der for mig, ???

Kommentarer:

Du kan faktisk tilføje mere end en fingerprint til TouchID-adgang eller deaktivere TouchID og bruge en 4-cifret eller 6-cifret adgangskode i stedet.

09/13/2017 ved Rachael Melville

Ikke muligt, iOS er så smart, at det kan fortælle, om udskrifterne er den samme person eller ej) :)

09/14/2017 ved imoddedit

Rep: 1

Hvis nogen tilfældigvis støder på min situation, så lad mig vide, hvad der er den bedste måde at løse min situation på. Jeg har virkelig problemer med min iPhone 6-hjemmeknap, hvor den specifikt er helt forkælet. Og jeg husker at have et ekstra iPhone 6, men kun dets bundkort (internt) beskadiget. Ingen skader eksternt. Hovedsageligt grunden til, at jeg kun ville gøre dette på grund af mit forkert touch-id og det andet ekstra iphone 6s touch-id fungerer helt fint. er der nogen mulighed for at udskifte mit nuværende bundkort til det ekstra, så jeg kan få min telefon til at fungere fint med fungerende touch-id, fungerende bundkort og andre relaterede dele, der fungerer, fungerer specifikt som en helt ny iphone 6.

Kommentarer:

U sagde, at det andet bræt var beskadiget ...

08/28/2017 ved c9679

Rep: 1

Min telefon er iphone 5s. hvad hvis jeg får det fungerende hjemmebund af iPhone 5s, og jeg overfører det til en anden iPhone 5s. kan jeg bruge touch-id igen

Kommentarer:

Ingen touchid er unik

08/28/2017 ved c9679

NEJ, touch-ID'et fungerer ikke.

30/08/2017 ved Kaye

NEJ, jeg har et værktøj, der kan gøre det

4. januar ved Micah

Rep: 1

Ved nogen, hvor meget en udskiftning af en hjemmeknap koster i Apple-centret? Og er Apple Care specifikt påkrævet for udskiftningen?

Kommentarer:

130 euro eller telefonudskiftning eller i den værste situation kun 20 euro for ingenting (her på Cypern)

02/09/2017 ved demetris Xristou

startskærmen i sig selv er estimatet $ 169, men “anden” skade anslås til $ 349 (US dollars)

01/23/2018 ved Erwin Tieng

Rep: 11

Hvad hvis du overfører den originale hjemmeknap fra en anden iPhone 6, vil du røre ved ID?

Kommentarer:

Nej. Det har været træt utallige gange.

02/10/2017 ved Tom Chai

Rep: 37

Hvis du overfører den originale startknap, fungerer den helt sikkert. Så hvis du tager det med til en butik for at reparere skærmen, skal du sørge for at bede dem om at skifte hjem-knappen, så du kan beholde din berøringsassistent

Rep: 1

Der skal være en eller anden metode til programmering af nyt touch-id, da der er en QR-kode trykt over stikket. Jeg tror stærkt, at dette er ledetråden. Men hvordan? Jeg har ingen anelse!

Kommentarer:

QR-kode bruges kun til logistikssporing, den er ikke relateret til nøglen.

04/11/2017 ved Tom Chai

Der er 5 eller 6 stykker med en QR-kode, så Apple skifter, hvis en af ​​disse stykker ændres. Når ændret ikke længere Apple-tjeneste.

03/15/2018 ved Marc

Jeg udfører reparationer konsekvent, og æble-sikkerhed er stadig en smule uklar for mig. Men fra min forståelse af nand, gpu, cpu, home-knap, har alle disse plus mere alle en bestemt krypteringskode, der skal være på linje med den anden. Når det forlader fabrikken, er der ingen reel måde, jeg kender til, der vil ændre det. Det bedste er, hvis du køber en telefon eller udskifter skærmen, skal du sørge for, at den er den originale startknap.

09/27/2020 ved Anthony gonzalez

Rep: 1

Hej, ved nogen, hvilken chip det er på flex-kablet, der er parret til logkortet? Jeg har det gamle flexkabel, men det er revet, så jeg tænkte på at aflode den gamle chip og sætte det på det nye erstatningsknap til flexkabel til hjemmet. Så hvilken chip er det?

Kommentarer:

når du finder owt lad mig det vide lol

01/27/2018 ved Steven Scott

Rep: 25

Først hallo,

Håber I kan hjælpe, da det ligner alle ovenstående spørgsmål, så tænkte jeg ville stille her:

Kan jeg bruge et andet bånd fra en anden 6S (ikke OEM) som erstatning, men beholde den eksisterende originale knap, ville knappen id fungere?

Tak Ben

Kommentarer:

Jeg kan ikke se et problem, så længe du bruger den originale startknap.

02/12/2017 ved Mushtaq Mahomed

Rep: 1

Hvis du udskifter din hjemmeknap, fungerer den, men tryk på I.d fungerer ikke.

Rep: 1

Enhver anden skade for iPhone vil blive estimeret til de samme omkostninger. Så for startskærmen i sig selv er estimatet $ 169, men “anden” skade anslås til $ 349

ipod er deaktiveret i 24 millioner minutter

Fra Apple Tech Support

Rep: 1

Min iPhone 5 knækkede, og min hjemmeknap er faldet af. Hjemmeknappen er dog stadig i god stand, bare fordi den er afbrudt fra kablerne. Kan jeg stadig reparere skærmen, mens jeg genopliver touch-id ved hjælp af den originale startknap? Hvordan vil det oprette forbindelse til udskiftningens LCD-skærm? Giv mig, du tager på mit emne, pls.

Kommentarer:

Iphone fem har ikke en fingeraftrykssensor, så jeg kan ikke se problemet. Det er den eneste funktion, der går tabt, når du ændrer startknappen. Homwe-knappen fungerer, den er kun ude af stand til at læse fingeraftryk, medmindre den installeres sammen med den CPU, hvor koden omskrives for at tilføje fingeraftryksfunktionalitet, en dynamik, der opstår, når CPU'en installeres for første gang.

04/10/2019 ved Arnold Spence

Rep: 1

En god del af telefonreparationsbutikker har en maskine, der parrer din hjemmeknap med telefonen. Apple opkræver $ 80, og andre butikker vil også, fordi apple gør de maskiner, som de kan købe, defekte, så de skal reparere det, og det er dyrt.

Rep: 1

Ja dette er mulig

https: //www.youtube.com/watch? v = 8IjC7rbH ...

Kommentarer:

Dette er dog vanskeligt og vanskeligt. Der er et par måder at opnå dette på, det ene ville være at fjerne den ødelagte skærm, mens den antagne fungerende hjemmeknap efterlades intakt. Den anden indebærer fjernelse og opløsning af så jeg ikke rører ved det

04/10/2019 ved Arnold Spence

Rep: 1

Min iPhone 6s hjemmeknap er brudt, det er derfor, jeg er nødt til at udskifte den, og mit touch-id fungerer ikke

Rep: 1

Jeg har et værktøj, der kan gøre det her, er et link, hvor du kan få en til $ 133 JC V1S V1 LCD-skærm ægte tone Reparationsprogrammer til telefon 11 Pro Max XR XSMAX XS

Rep: 1

Jeg har iphone 8, hvis touch-id fungerer, men hjemmeknappen ikke, så er der nogen måde at rette det på?

ppalfinger